לונדון ברונל Discovery 17.7.2023

29.7 יום שלושה עשר למסע | טירת ווינדזור

היום יצאנו לעוד סיור בטירת ווינדזור. קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר בחדר האוכל של האוניברסיטה ומשם עלינו לאוטובוס לנסיעה יחסית קצרה. היה לנו חשש כי גם הפעם ניתקל בפקקים כי היו צפויים שיבושים בתחבורה הציבורית באנגליה אולם להפתעתנו הדרך הייתה חלקה ותוך חצי שעה הגענו לטירת ווינדזור.Smileys

אין מה להגיד, מתקרבים לאזור ומבינים את הקסם. אפשר ממש להבין מדוע המלכה המנוחה אהבה מאוד את האזור. הגענו בדיוק בזמן לחילופי המשמר, והלכנו לסיור בתוך הטירה עצמה. בגדים, חרבות, רובים, אוצרות מכל העולם והרבה מאוד זהב חלפו על פני הילדים. הייתה התעניינות במיוחד בשטיחים, כמה הם גדולים ויפים ואיך מצליחים לשמר אותם.

בסיום הסיור הלכנו לראות את בית הבובות של המלכה מרי, שזה באמת מראה יוצא דופן וקצת 'קריפי' אם אצוטט חלק מהקבוצה.Smileys

הילדים לא יכלו שלא להצטלם עם אחד השומרים וניסו להצחיק אותו ללא הצלחה מרובה.

אחר כך הילדים קיבלו זמן חופשי להמשיך בסבב הקניות שלהם. ישנו מרכז קניות שהוא למעשה התחנת הרכבת שבנו במיוחד למשפחה המלכותית.

אחר כך חזרנו לברונל לארוחת ערב ואז הילדים התכוננו לעוד ערב דיסקו האחרון שלהם באנגליה.

עייפים אך מרוצים התפזרנו לכיתות להכין את עצמנו למחר.