לונדון ברונל Discovery 17.7.2023

26.7 יום עשירי למסע | סיורים בלונדון וערב הפתעה

היום היה לנו יום מלא פעילות. קמנו בבוקר ויצאנו לארוחת בוקר מזינה. לאחר מכן התארגנו ויצאנו לאוטובוס שייקח אותנו ללונדון לסיור.Smileys
מסתבר שיש שביתה ברכבות של לונדון מה שהוביל ללא מעט פקקים בדרך. הגענו קצת מאוחר יותר אבל לא הסכמנו לוותר על אף אטרקציה. עלינו על שייט בנהר שנתן לנו זווית ראייה יוצאת דופן על העיר.Smileys
מכל מקום הילדים מצאו זווית חדשה להצטלם עם מגדל אליזבת או ליתר דיוק עם הביג בן.
לאחר מכן עלינו על הLondon Eye והמשכנו עם סבב התמונות מזוויות מחמיאות יותר ומחמיאות פחות.
המשכנו עם הסיור והתחלנו ללכת לכיוון ארמון בקינגהאם, ארמון המלך- אין ספק כי האטרקציה המרכזית הייתה לראות את השומרים של הארמון.
הילדים מאוד התרשמו מהפאר והיופי של לונדון וגם התלהבו מן הסנאים והברווזים שפגשנו בדרך.
הלכנו לכיוון אזור התיאטראות של לונדון שם היה לילדים קצת זמן פנוי לעשות שופינג ולבסוף עלינו חזרה לאוטובוס שגם כאן נתקלנו בלא מעט פקקים בדרך חזרה.
מזג האוויר של לונדון הפתיע שוב והחל לרדת גשם שלא פסק עד עכשיו. החלטנו לשנות את התוכניות, הכנו לילדים שוקו, ופעילות ערב קצרה עם משחק שלאחרו כל אחד אמר תודה למישהו אחר. חגגנו יום הולדת לתמר עם קאפקייקס והפתענו את הילדים במגשי פיצות חמות.Smileys
אין ספק כי עברנו את אחד השיאים של הטיול הזה, הילדים ואנחנו נהנינו מאוד.
מחר צפוי לילדים עוד יום לימודים ובו יפגשו עם ילדים מכל העולם.