לונדון ברונל Discovery 17.7.2023

22.7 יום שישי למסע | סיור בלונדון

היום בבוקר היה לנו את הסיור הראשון בעיר לונדון המרכזית.

קמנו בבוקר, התארגנו,, הלכנו לחדר אוכל, לארוחת בוקר ויצאנו לאוטובוסים לכיוון העיר לונדון.

בעקבות שביתות שיש בלונדון, היו מעט פקקים אבל כעבור קצת יותר משעה הגענו ליעד הראשון שלנו – Southbank. מזג האוויר לא האיר לנו פנים הפעם וקיבלנו את לונדון עם המזג האוויר האנגלי. גשם שלא פסק גם לא עכשיו בעת כתיבת הסיפור הזה.Smileys

טיילנו לאורך הנהר, ומי שרצה גם יכול היה ללכת ליהנות ממוזיאון האומנות המודרנית שיש באזור.

לאחר מכן עלינו שוב על האוטובוס והמשכנו ליעד הבא Camden Market, שוק יוצא דופן, גם של אוכל מכל העולם וגם דוכני בגדים ואף שוק פשפשים. הילדים נהנו ממש למרות מזג האוויר החורפי.

חזרנו לברונל לארוחת ערב ומיד לאחר מכן הילדים התכוננו לערב כישרונות.

אפשר לומר בוודאות שישראל לקחה פיקוד בכל הנוגע לערב הכישרונות –שירה, ריקודי בלט, ריקודי שורות ועוד מגוון מאוד רחב של כישרונות כיכבו על הבמה הזו. ומנקודת מבט אישית היה ממש כיף ומצחיק.

בסוף היום ערכנו שיחת סיכום עם הילדים, מופע בלט יוצר דופן, שהם שיתפו את החוויות שלהם ביום ואת האינטראקציות שלהם עם הקבוצות השונות בעולם.Smileys