לונדון ברונל Discovery 17.7.2023

20.7 יום רביעי למסע | אוקספורד

כמידי יום פתחנו את הבוקר בארוחת בוקר, של טוסטים, גבינות ביצים וירקות ומיד לאחר מכן עלינו על האוטובוס למסע לאוקספורד.Smileys

אחרי נסיעה של שעה, בה רוב הקבוצה השלימה שעות שינה הגענו לאוקספורד. עוד באוטובוס הילדים התלהבו מהבנייה המקומית והקסם של המקום.Smileys

ירדנו מהאוטובוס לסיור מודרך ברחבי העיר – השמש ליוותה אותנו לאורך כל הדרך. נכנסו לאחת המכללות שקיימות בעיר וחלק מן הילדים אמרו כי הם מתכננים ללמוד פה את התואר שלהם. בסיור ראינו כמה כנסיות, ספרייה ששם צילמו חלק מן הסצנות של הארי פוטר וכמה מכללות שונות.

אבל אם לומר את האמת הילדים חיכו רק לדבר אחד, לזמן החופשי שלהם באזור. אנחנו לא חושבים שהילדים פסחו אפילו על חנות אחת. הסתובבו אכלו וקנו לא מעט דברים.

שמחנו לראות שגם בזמן החופשי שלהם הם בחרו דווקא לבלות חלק מן הזמן עם קבוצות אחרות בעולם. ברזילאים, צרפתים, יפנים ואיטלקים כולם יצרו קשר עם הקבוצה הישראלית. כל הקבוצות הוזמנו לקבלת שבת שנערוך אותה מחר.Smileys

לאחר הקניות התחלנו את המסע חזרה לברונל, לארוחת הערב.

היה שינוי בלו"ז ופעילות חדשה לחלוטין – הקבוצה היפנית החליטה להרים את הפעילות בעצמה ולעשות ערב היכרות עם התרבות היפנית. ערב באמת יוצא דופן שכלל בתוכו תחרויות שונות, ממתקים ותלבושות.

שחררנו את הילדים מוקדם שילכו לישון כיוון שמחר אנחנו קמים מוקדם ויוצאים לאולפנים של הארי פוטר.