לונדון ברונל Discovery 03.7.2023

טירת וינדזור!

עבר עלינו יום מהאגדות!💫

לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לדרך לטירת וינדזור! שמענו שזו היתה הטירה האהובה על המלכה אליזבת המנוחה 🏰
כאשר הגענו ראינו מקום יפהפה שופע מדשאות וממול ניצבת לה הטירה המדהימה. כאשר התקרבנו יותר ויותר גילינו כמה היא ענקית ולרגע הרגשנו בימי הביניים. בנוסף לכך, הגענו בדיוק לחילופי משמר המלך וכולנו שלפנו את הטלפון וצילמנו את המאורע, מגניב ביותר! 💂🏼‍♂️🤴🏼
אז מה היה במתחם? נכנסנו לטירה עצמה בה שוטטנו בין החדרים המלכותיים המפוארים וראינו שלל אביזרי יוקרה, תקרות מעוצבות משגעות ואת חדרי האירוח, השינה וועוד. 😍👑
לאחר שסיימנו להתהלך בטירה ולהיחשף להיסטוריה המרשימה שלה חלקנו רצו להיכנס לצ'אפל (בית התפילה) המפורסם בו הכתירו לאחרונה את המלך צ'רלס! ובו גם התחתנו וויליאם וקייט, הארי ומייגן וכן גם טקסי הלוויות. רובנו ציפו למקום גדול יותר כפי שראינו בטלוויזיה, אך זה היה קטן יותר אבל מפואר להפליא!! 🤵🏼‍♂️👰🏼Smileys
לאחר שסיימנו להצטלם עם השומרים ועם המבנים העתיקים המשכנו לזמן חופשי (שופינגגגג) בעיר עצמה. קנינו אוכל, בגדי מותגים, מזכרות, ספרים, ממתקים ושלל דברים מגניבים. 🛒🛍️🎁💷🤤
חזרנו לברונל שבעים ומרוצים והצלחנו לנוח מעט לפני מסיבת הדיסקו האחרונה יחד עם חברינו מהעולם, שחלקם עוזבים לפנות בוקר (הברזילאים). נתגעגע אליהם!🥹🤗