לונדון ברונל Discovery 03.7.2023

מאדאם טוסו ומחזמר מלך האריות!

איזה יום עבר עלינו- חוויה אחר חוויה. 🥳
לאחר ארוחת הבוקר למדנו בכיתות יחד עם חברינו מהעולם והתחלנו לקלוט כמה הזמן עבר מהר מהרגע שהגענו לכאן ואילו קשרים נוצרו בזמן כה קצר.😊🫶🏼
לאחר השיעור התארגנו ליציאה לטיול לו ציפינו המון זמן- מוזיאון מאדאם טוסו והמחזמר "מלך האריות". 🎉🎊🔥
כאשר הגענו למאדאם טוסו הסתבר שהגענו ממש מוקדם ולכן הרווחנו זמן חופשי בבייקר סטריט שם נהננו מדונאטסים, שייקים, פיצות, צ'יפס וחלקנו קנו גם כוסות מגניבות. 🥯🍕🍟🧁🍩🧋.
משם המשכנו הישר לסיור במוזיאון ונדהמנו מההשקעה בתערוכות ובאטרקציות שיש בו!! מיד הצטלמנו עם בובות השעווה של המפורסמים- שחקנים, זמרים, ספורטאים וכמובן משפחת המלוכה המפורסמת (היה עצוב לראות את בובתה של המלכה אליזבת מוצבת בעמדה אחרת ממה שהיה עד כה). 🎭💃🏽🕺🏼🕴🏼👸🏼🤴🏼
פה זה לא נגמר! היה גם מסלול אפל ומפחיד בתוך צינוק 🧛🏽‍♂️, מסלול רכבת מטורף בו ראינו את ההיסטוריה של אנגליה, תערוכה מיוחדת של "מלחמת הכוכבים" וסיימנו בתערוכה של גיבורי העל של MARVEL ועם סרטון 4D מגניב ממש!!! אחלה של מקום. 🦸🏽‍♀️🧌🦸🏽‍♂️🦹‍♀️Smileys

ממאדאם טוסו נסענו היישר לקובנט גארדן המפורסם! שם נהננו לאכול במסעדות ולעשות שופינג בחנויות להן חלקנו חיכו זמן רב. 👛💷❤️לאחר שסיימנו שבעים ומרוצים עם טעם של עוד המשכנו למחזמר "מלך האריות".🦁🤩 התרגשנו לראות מחוץ למבנה התיאטרון את השלטים של המחזמר, אך כאשר נכנסנו פנימה רבים מאיתנו היו עם פה פעור- לא ציפינו לראות אולם גדול ומפואר!! המופע היה פשוט מדהים, מרגש, מצחיק ומרהיב. במה משוכללת ותפאורות מושקעות ברמה גבוהה ושחקנים מוכשרים אחד אחת. חוויה בלתי נשכחת!💫Smileys

מחר מצפה לנו יום שלם, נעים ומפעיל במרכז.