לונדון ברונל Discovery 03.7.2023

היום השלישי- העיר אוקסספורד!

היום השלישי הגיע לסיומו, ואיזה יום עבר עלינו! מדהים לראות איך הזמן טס כשנהנים.😍🥳
לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לדרך לעיר ההיסטורית והמרשימה- אוקספורד! ⛪📘
חלקנו בתחילה התבלבלו עם רחוב אוקספורד הנודע, אך במהרה התבהר לכולם כמה מיוחדת היא העיר אוקספורד.
נגלו לעינינו מבנים ישנים, מעט גותיים, פשוט מדהימים, כנסייה מפוארת, גנים ירוקים ענקיים והמון פינות נפלאות ששימשו אותנו יופי לצילומים משותפים.🌳🌺
בין המקומות שביקרנו בהם ולמדנו אודותיהם- טריניטי קולג', אוניברסיטת אוקספורד המטורפת ביופיה וראינו אף מקום שהיווה השראה לצילומי הסרט הארי פוטר. 🤓🧙🏼‍♀️
לאחר שלמדנו מעט על החיים הסטודנטיאליים של המקום👨🏼‍🎓 (וכמה יקר כל העסק) המשכנו מלאי התרגשות למרכז השוקק של העיר לשופינג!🛒🤩
הגענו לקניון עצום עם המון חנויות ומותגים! אכלנו, קנינו שלל דברים וגם טיילנו בסמטאות העיר היפה.
לאחר שחזרנו לברונל שבעים ומרוצים הצלחנו לנוח מעט ולאחר מכן השתתפנו בתרגיל "אש" יחד עם שאר הקבוצות מן העולם (בעיקר הברזילאיים והאיטלקים). מיד לאחר התרגיל צעדנו למגרש ענקי ומרשים שם השתתפנו בפעילות הערב עם חברינו מהעולם ושיחקנו במשחקי ספורט שונים- צלחת מעופפת, כדורגל, מחניים וכדומה. ⚽🏀🏈🎾🥅🤸🏼‍♀️