רויאל סקול 16.7.2023

טיול ללונדון,שייט על התמזה, לונדון איי, ביג בן, בקינגהם פאלס, סנאים והרבה שופינג וכיף!

שלום לכולם!!

איזה יום כייפי היה לנו!! 🥰

היום קמנו ליום של הגשמת חלומות! הגיע יום הטיול ללונדון שהוא גם הטיול האחרון שלנו!!Smileys

התעוררנו והתארגנו כולם ליום ארוך וחוויתי, לאחר ארוחת בוקר טעימה ומגוונת לקחנו את ארוחות הצהריים שהכינו לנו במטבח בשקיות אישיות ועלינו לאוטובוס. בדרך המשכנו לשיר שירים, לספר סיפורים והפעם גם הקבוצה מספרד והקבוצה מסין חלקנו איתנו את הנסיעהSmileys וחלקנו המשכנו את השינה מאיפה שהפסקנו כשעה לפני כןSmileys

הסיור בלונדון התחיל בזמן חופשי ברחובות הקטנים והשוק של גריניץ', אכלנו ארוחת צהריים ומשם עלינו לשייט בנהר התמזה, כל הכבוד לרוני ולנטע גרנט שהם שהתגברו על הפחד ונהנו מחוויה מטלטתSmileys , עם הרבה בריזה נעימה וקצת גשם, שלווו בהסברים מעניינים של המדריך המקומי על כל הבניינים המיוחדים שראינו בדרך (למזלנו לאף אחד לא הייתה מחלת ים!)

ראינו את הביג בן (שידעתם שהוא בעצם שמו של פעמון? ולא מגדל-שעון), לונדון בריג׳, הפרלמנט ועוד המון מבנים מרשימים מסמליה של העיר, וכמובן שגם הצטלמנו למזכרתSmileys

משם המשכנו ללונדון איי- גלגל ענק ממנו רואים את כל לונדון!!

בלונדון איי היה לנו תור מהיר אז צ׳יק צ׳ק עלינו כולם ביחד והתחלנו לעלות בגובה, ראינו את כל הנוף המשגע של לונדון ואפילו הגענו לגובה של 103 מטר! היה ממש שווה! Smileys

לאחר מכן התחלנו בהליכה Smileys לארמון המלכה - בקינגהאם פאלאס, שם ראינו את השומרים הקשוחים (שלא הצלחנו להצחיק, למרות שממש ניסינוSmileys) ואת הגנים היפים עם הסנאים המתרוצצים.

וכמובן שהיום שלנו בלונדון לא היה יכול להסתיים בלי ביקור בקובנט גארדן שכלל עוד זמן שופינג איכותי לקינוח Smileys

ואז חזרנו למרכז רויאל סקול האהוב שלנו, לערב אחרון בחוויה המדהימה הזו!!! וואו, מי היה מאמין שכבר עברו שבועיים!Smileys

לאחר ארוחת ערב מפנקת של פיצות טעימות ושקיעה מרהיבה, ישבנו יחד בסלון שהפך כבר לבית בשבועיים הללו ודיברנו על היום הארוך המצפה לנו מחר שבסופו כל אחד מאיתנו יחזור לבית שלו ולכרית שלו Smileys

משם, הגיע הזמן לסיים לארוז את המזוודות (מזל שהצלחנו להכניס הכל למזוודה!) 🎒🧳ולהתארגן למחר - הכיף עוד לא נגמר!! מחר מצפה לנו יום פעילויות במרכז !!!