רויאל סקול 16.7.2023

יום בלתי נשכח במדאם טוסו ובמחזמר

בוקר טוב לכולם!

קמנו הבוקר אחרי יום חוויתי וארוך שנגמר אחרי 00:00 אז כשהגענו אתמול כולנו נרדמנו במהירות😴🥱

אז מה היה לנו אתמול?

אחרי ארוחת הבוקר הלכנו לשיעור קצר כי ציפה לנו יום ארוך ועמוס בטוב בלונדון! 🤗
אחרי שקיבלנו את ארוחות הצהריים הארוזות, חיכה לנו המיניבוס ללונדון🌆Smileys

יצאנו מוקדם כדי להגיע בדיוק בזמן למדאם טוסו- מוזאון השעווה המפורסם, עשינו פיקניק עם ארוחת הצהריים ונעמדנו בתור שהיה קצת ארוך אבל עבר לנו במהירות עם סיפורים מצחיקים אחד של השני וגם קצת גשם.Smileys

כשנכנסנו פגשנו מפורסמים רבים מכל התחומים, זמרים, שחקנים, אנשי מלוכה בריטים, ספורטאים, דמויות מסרטים ועוד ועוד! 🧙🧝‍♀️🧞‍♂️🦹‍♀️🤴👨‍🚀

במהלך הסיור במוזיאון עלינו על רכבת של מוניות 🚕 ואחד אחרי השני עברנו דרך בובות שעווה ותפאורה מרשימה המציגות את ההיסטוריה של לונדון.

משם המשכנו לתצוגה של גיבורי מארוול והתרגשנו לפגוש את הגיבורים האהובים עלינו פנים מול פנים (ממש כך!)Smileys, שם גם חלקנו צפינו בסרט 4D על עוד משימה שהושלמה בהצלחה על ידי הגיבורים! 🦸‍♂️🦸‍♀️.
אחרי הסרט הגענו למחלקה של Star Wars ולבסוף סיימנו בחנות המזכרות. 🛍🎁

לאחר מכן חזרנו אל האוטובוס ונסענו לאכול יחד ארוחת ערב מפנקת במקדונלדס וKFC ולקינוח כמובן משקה מסטארבקס!! 🍔
כל אחד נהנה מהמנה האהובה עליו ומיד לאחר מכן מיהרנו למחזמר.

המחזר התחיל בצורה מדהימה, התלבושות, התפאורה, המוזיקה, השחקנים והאווירה היו קסומים ומהנים וכולנו התרגשנו מאוד.

אך לצערנו כמו שכבר בטח יצא לכם לשמוע.. בהפסקה של מחצית המחזמר נאלצנו לעזוב עקב חוסר ציות לכללי תאטרון, מבואסים ועצובים יצאנו חזרה למיניבוס אך האכזבה עברה מהר מאוד והתחלפה בצחוקים ומי היה יודע שדווקא מקרה כזה יגבש את הקבוצה שלנו עוד יותר, זכינו להכיר אחד את השני בזמן ההמתנה למיניבוס וגם בו וכבר הכל נשאר מאחורינו ורק צחקנו על כך, לפעמים גם חוויה שלילית הופכת לחיובית.

בהמשך הנסיעה כולנו נרדמנו אחרי היום הארוך שהיה וכשהגענו למרכז מיהרנו להתקלח ולישון, עד כאן לעכשיו, נתראה עם עוד סיפור בערב על היום הצפוי לנו.