רויאל סקול 16.7.2023

יום כיף בת'ורפארק!

שלום כולם!!

איזה יום נפלא היה לנו היום!Smileys

קמנו אחרי לילה של שינה טובה רעננים ומוכנים לת'ורפארק- הלונה פארק המפורסם שנמצא בסמוך ללונדון.
אחרי ארוחת הבוקר המוכרת והמפנקת, לקחנו את ארוחות הצהריים שהכינו לנו מראש ויצאנו לדרך!Smileys

אחרי נסיעה מעט ארוכה אך מצחיקה הגענו מוכנים לכל המתקניםSmileys

הלכנו בזוגות או בקבוצות ועברנו בכל מתקן אפשרי, במגוון רכבות ההרים, באבובים, רכבת שדים, כוסות מסתובבות, מתקני מים ועוד המון דברים שווים!Smileys

חיכינו לפעמים בתורים אבל זה היה שווה כל רגע! כולנו היינו אמיצים מאוד, התגברנו על פחדים וצברנו חוויות מדהימותSmileys

לא יכולנו לעמוד בפיתוי ולא לעבור גם במשחקי הקליעה ולנסות את מזלנו להשיג בובה, אז הורים תהיו מוכנים כי חלקנו באים עם חבר חדש הביתהSmileys

בצהריים נפגשנו ואכלנו יחד, חלקנו גם התפנקנו בKFC או באיזה דונאטס לקינוח, אין כמו האוכל בלונה פארק!
משם המשכנו להנות ולעבור בכל אטרקציה אפשרית בזמן שנשאר ובשעה ארבע וחצי יצאנו לכיוון רויאל סקול, חלקנו נרדמנו וחלקנו שיחקנו ארץ עיר כדי להעביר את הנסיעה וחזרנו בדיוק בזמן לארוחת הערבSmileys

אחרי האוכל היה לנו ערב רגוע, נהננו עם החברים, צחקנו ונרגענו קצת אחרי יום ארוך ומהנה!

מחר שוב חוזרים לכיתות האנגלית בבוקר, אחרי סופשבוע מלא חוויות ואנחנו כבר מתרגשים לפגוש את הקבוצות החדשות שמגיעות מסין, יפן ואמריקה! Smileys