רויאל סקול 16.7.2023

איפסוויץ', קבלת שבת ומסיבה בינלאומית!

שבת שלום לכולם!Smileys

בבוקר התעוררנו מוקדם כדי להגיע עם פתיחת החנויות לאיפסוויץ'Smileys

אחרי התארגנות זריזה נהנו מארוחת הבוקר המפנקת בחדר האוכל, הפעם היו תפוחי אדמה, נקניקיות, ביצים, ירקות וכמובן סוגים שונים של קורנפלקס.

מיד לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לחכות לאוטובוס שלוקח אותנו לטיול והנסיעה הייתה ממש קצרה!

כשהגענו לאיפסוויץ התחקלנו לזוגות וישר יצאנו לשופינג המרגש, קנינו המון בגדים בפריאמרק, JD, איפור בבוטס וחלקנו שתינו סטארבקס בפעם הראשונה Smileys

בצהריים חזרנו למרכז, אכלנו, נחנו קצת והמשכנו לשיעורי האנגליתSmileys.

בערב לאחר עלייה על מדי קידוש (בדגים לבנים וחגיגיים) הגענו כולם לחדר האוכל, שם חיכתה לנו חלה מתוקה שאפו במטבח במיוחד עבורנו וכמובן מיץ, ליר הייתה הרבנית שלנו להיום ולאחר הברכות כולם נהנו מחלה טעימה ואפילו חילקו לחברים מהעולם לטעום, נראה היה שכולםאטהבים חלה (איך אפשר שלא).

אין ספק שהיה לכולנו טעים ומהנה היום.

בערב הייתה לנו מסיבת דיסקו מהסרטים, עם כל החברים מהעולם, מצרפת, ספרד וסין.
כולם הגיעו במיטב הבגדים שלהם, הבנות בשמלות נוצצות והבנים בחולצות חגיגיות, רקדנו לאורך כל המסיבה, שרנו וצחקנו ואפילו הכרנו לאחרים את השיר "יוניקורן".
לצערנו הגיע גם הזמן שלנו להפרד מאחת הקבוצות מצרפת ומאחת הקבוצות מספרד אבל אנחנו נשמור על קשר!
שבוע הבא מגיעות עוד קבוצות חדשות וכולנו מתרגשים להכיר חברים חדשים Smileys

מחר מחכה לנו יום מטורף ומהנה לא פחות בקולצ'סטר!!!