רויאל סקול 16.7.2023

טיול בקיימברידג' והרבה צחוקים

שלום לכולםםם,
וואו איזה יום עבר עלינו, קמנו לבוקר קריר, המשכנו במסורת ואיתי העיר את הבנים ולני את הבנות.
זכינו הבוקר להפתעה של תרגיל שריפה אליו לא היינו מוכנים אבל יצאנו הכי מהירים מהמגורים, כאלו אנחנו מוכנים לכל תרחישSmileys
ארוחת הבוקר הייתה טעימה כמו תמיד ומשם יצאנו במיניבוס לקיימברידג'. חלקנו קמנו קצת עייפים אחרי לילה של כיף וצחוקים עם החברים, אבל מהר מאוד התגברנו על זה והגענו לקיימברידג' רעננים אחרי מנוחה במיניבוסSmileys

נסענו עם הקבוצות של הסינים, הספרדים והצרפתים והתחלנו בשייט לאורך הנהר, שטנו בגונדולות והיה ממש כיף ומצחיק!

לאחר מכן, המשכנו לסיור רגלי בו למדנו על ההיסטוריה של העיר, אכלנו ארוחת צהריים ויצאנו לזמן חופשי של שופינג.
הצלחנו להגיע לכל מקום בלי איחורים אז היו לנו שעתיים חופשיות של קניות, אכלנו מקדונלס, קנינו בגדים בHַ&M, איפור, ממתקים ועוד המון דברים מגניבים ויפים. Smileys

כשחזרנו לרויאל אכלנו ארוחת ערב מפנקת שכללה פיצה, תפוחי אדמה וירדקות ולאחר מכן עשינו ערב קריוקי עם כל שאר הקבוצות מהעולם. Smileys

היה לנו יום מלא באנרגיות וצברנו המון חוויות,מחר אנחנו נשארים ברויאל סקול ליום של כיף בשיעורים ובפעילויות. Smileys