רויאל סקול 16.7.2023

הייי לכולם!

עוד יום כיפי ברויאל סקול עבר לו Smileys

אז מה היה לנו היום?

בבוקר יונתן ולני האלופים השקימו קום והעירו את כולם, נפגשנו לארוחת בוקר מפנקת בדיוק כמו שרונה אוהבת. אכלנו ביצת עין, נקניקיות, שעועית, בייגלים, קורנפלקס, יוגורטים ופירות, האננס הפך להיות הפרי האהוב Smileys

משם המשכנו לשיעור אנגלית הראשון שלנו, כל אחד פגש את המורה שלו והכיר את חבריו לכיתה, כולנו שמחנו לגלות שיש לנו מורים ממש נחמדים והתחברנו לילדים חמודים.

בארוחת הצהריים נהנו מעוף, לזניה, פסטה, סלטים ומקאפקייק לקינוח .Smileys

היום הייתה לנו פעילות ממש שווה, הלכנו כחצי שעה לפארק השוכן על גדות הנהר הסמוך למרכז, שם נהנו מגלידה, קפה וחטיפים, שיחקנו בגן המשחקים ובכדור ואז הגיע החלק הכי שווה- התחלקנו לזוגות (ושלישיה אחת) ועלינו על קיאקים. אחרי זמן מה הבנו שלחתור זה מעייף אבל היה לנו מאוד כיף! חזרנו למרכז קצת רטובים ורעבים ומיד אחרי מקלחת חמימה אכלנו ארוחת ערב טעימה. Smileys

כמובן שנהנינו גם מפעילות ערב משעשעת, הכרנו את המשחק "ביג צ'יף" שזה בעצם של סוג מחבואים רק יותר מגניב ומצאנו את כל המדריכים.

עכשיו כולנו כבר עייפים ומתרגשים למחר- יום טיול בקיימברידג' וגם סוף סוף שופינגג Smileys