רויאל סקול 16.7.2023

יום שני חוויתי

יום ראשון ברויאל סקול!

שלום כולם!

בוקר ראשון שלנו ברויאל סקול! איזה כיף! קמנו בשבע לארוחת בוקר מפנקת עם מקושקשת, ביצים קשות, קורנפלקס, פירות ויוגורט Smileys

לאחר מכן הגענו כולנו לנקודת המפגש והלכנו לעשות את המבחן שיקבע את הכיתה בה נהיה בשבועיים הקרובים 😊 הגענו קצת לחוצים אבל ברגע שהמבחן התחיל הבנו שהכל קטן עלינו Smileys

בצהריים כבר התחיל להתחמם ואחרי ארוחת צהריים כלבבנו עם פסטה, שניצל, אורז והרבה ירקות, ואפילו עוגיות לקינוח. לאחר מכן התחלנו בפעילויות אחר הצהריים שכללו משחקי היכרות עם החברים החדשים שלנו מסין, צרפת, ספרד ואיטליה.

בערב נהנו מארוחה טעימה ולאחריה הלכנו להתכונן לתצוגת האופנה, התחלקנו לקבוצות עם שאר הילדים מהעולם והכנו תחפושות יצירתיות ויפות מחומרי יצירה שונים!

סיכמנו את היום בשיחה קבוצתית, שאלנו שאלות וקיבלנו את לוח הזמנים של היומיים הקרובים אשר עמוסים בטיולים (טיול ראשון שלנו כבר מחר! איזה מרגש!). לפני השינה בילינו יחד בסלון שלנו (כן כן יש לנו סלון ממש כיפי בבניין) עם הרבה צחוקים וכיף. כבר ממש מרגיש שאנחנו מכירים ממזמן 😊

מחר מצפה לנו יום חדש ומהנה!