רויאל סקול 16.7.2023

The First BIG Day!

שלום כולם!!

איזה יום היה לנו היום (ואולי בעצם יומיים)! התחלנו במפגש מרגש בשדה התעופה שבו ממש התחלנו במסע, אחרי פרידה מההורים יצאנו לדרך אל תוך התורים, שדווקא היו דיי מהירים Smileys

עברנו את כל השלבים בקלות והגענו לדיוטי לזמן חופשי שהיה מהנה במיוחד לחובבי האיפור והשוקולד. משם הגענו לשער שלנו ועלינו למטוס מלאי ציפייה וחלקנו אפילו טסו פעם ראשונה,
בנחיתה כולנו מחאנו כפיים ומיהרנו לבדוק שהמזוודות לא נעלמו בינתיים. Smileys

בשדה חיכה לנו הנציג של ארדמור שקיבל אותנו בחיוך גדול. עלינו יחד לאוטובוס, עוזבים את האזור העירוני ומשנים לנוף כפרי וצבעוני. חלפנו בהתלהבות על פני כפרים פסטורליים, אזורי מרעה והמשכנו עד אשר ראינו את נהר אורוול אשר לגדותיו שוכן המרכז הקסום שלנו,רויאל סקול Smileys

הגענו נרגשים מאוד אך גם עייפים ואחרי ארוחת צהריים מפנקת המשכנו לסיור במרכז העצום הזה, הלכנו מקצה לקצה והכרנו כל מקום חשוב. לאחר זמן משחקי קופסא, כל אחד קיבל את חדרו, התארגן והתאושש ואז נפגשנו בארוחת הערב הטעימה.
את היום סיימנו עם פיצות וסרט כהפתעה וכמובן עם מקלחת רעננה הגענו מוכנים לשינה Smileys

ועכשיו, עייפים ומרוצים אנחנו הולכים לישון לקראת יום חדש מחר, גדוש בפעילויות, מבחן רמה באנגלית, מפגשים עם ילדים חדשים והרבה כיף! Smileys