מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

רויאל סקול 16.7.2023

שלושה ימים לטיסה!!!

שלום לכולםםם

עוד רגע אנחנו יוצאים למסע שלנו!!Smileysאני ממש מתרגשת ובטח גם אתם 😊

אז עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנמל התעופה בן גוריון כדי להתחיל בחוויה שלנו ויש סיבה כפולה להתרגשות- זאת גם יום ההולדת של שקד!!!
 

מזכירה לכם: ניפגש בלילה שבין שבת לראשון 16.7 בשעה 00:30 בקומת הגלריה, בין קומת הטיסות הנוחתות לבין קומת הטיסות היוצאות בטרמינל 3.

ננחת בלונדון בשדה התעופה 'לוטון' בשעה 8:25 לפי השעון המקומי. הפרש הזמנים בין אנגליה לישראל הוא שעתיים אחורה, כלומר כשננחת, בישראל תהיה השעה 10:25.

 

חשוב לוודא שמביאים:

  1. את התיק המהמם שקיבלתם (מי שלא קישט אותו עדיין יש לו זמן), בקבוק ריק שקיבלתם (לא ניתן להכניס נוזלים לדיוטי פרי), דרכון, כסף לבזבוזים ומעטפה נפרדת עם כסף הפיקדוןהתיקייה הכחולה (שבתוכה קיבלתם במפגש קבוצה את הדפי הנחיות), שעון למי שיש, והכי חשוב- הרבה מצב רוח וסבלנות 😊
  2. ציוד חשוב נוסף: מתאם חשמל לאנגליה (השקעים שם שונים משלנו), שק לכביסהמגבת, לפחות זוג נעליים סגורות שנוח ללכת איתן.
  3. מים וכריך וכמה נשנושים כי מצפה לנו יום ראשון ארוך (נקבל ארוחה רק לאחר הגעתנו למרכז), בגדים נוחים לטיסה וגם - וודאו שלא ארזתם בטעות נוזלים או דברים חדים בתיק הגב. כדאי לארוז בתיק הגב גם סט בגדים ודברים הכרחיים למקרה שהמזוודה תתעכב.

ממליצה לכם לא להעמיס יותר מידי על המזוודה ולא לעבור את ה20 ק"ג, יש לנו שירותי כביסה והשופינג קרוב מתמיד, קחו איתכם שמפו, מרכך, סבון, מברשת ומשחת שיניים, כפכפים למקלחת, מטען, מגבת ובגדים במידה, וכל דבר שיעזור לכם להרגיש בבית.

מזג האוויר באנגליה הפכפך Smileys נכון ליום ראשון בעיירה הקרובה למרכז שנקראת איפסוויץ' מזג האוויר צפוי להיות נעים, כ20 מעלות וייתכן גשם, בנוסף בימים הראשונים נראה שמצפה לנו מזג אוויר מעונן חלקית אך עם סיכוי לגשם. 
ממליצה לכם להביא מטרייה מתקפלת ומספיק בגדים חמים, בערב יותר קר ואנחנו על אגם. 

 

 

זכרו – יש לבצע צ'ק אין 24 שעות לפני הטיסה דרך אתר האינטרנט של אל-על – יש להכניס את מספר הכרטיס הנמצא אצלכם במייל ואת שמכם.

 

פה לכל שאלה נוספת Smileys

 

ניפגש בקרוב מאוד!!

Smileys

טל

 

   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה