אסקוט 09.7.2023

יום אחרון וחזרה לארץ

היום האחרון שלנו באסקוט היה מרגש במיוחד 🥹
אחרי שסיימנו לארוז את המזוודות ולהיפרד מהחדרים, הלכנו לחדר האוכל לארוחת בוקר אחרונה.

משם המשכנו לפעילות סיכום עם המדריכות הילה ואופיר, שדאגו לנו לפיקניק מפנק וטעים (מזל שהשארנו מקום בבטן) 😋
בפעילות שיתפנו על החוויות שלא נשכח מהסאמר סקול, הרגעים שהיינו חוזרים אליהם ומה הדבר שהכי נתגעגע אליו.
בהמשך ניחשנו מי אמר איזה ציטוט מצחיק, חלקנו סיפורים מצחיקים עם הקבוצה ואפילו עשינו מצעד חיקויים של המדריכות (תודה מיוחדת לעידן ועמנואל שהמשיכו את החיקויים עד הדקה האחרונה).
בסיום הפעילות אגם הוציאה את היוקלילי וניגנה את מיטב הלהיטים. הבנים בחרו להמשיך למשחק כדור אחרון.
לאחר ארוחת הצהריים יצאנו לקניון הלקסיקון לשופינג אחרון 🛍️
נסענו באוטובוס קומותיים וסימנו וי על עוד חוויה בריטית במיוחד 😜
חזרנו למרכז לארגונים אחרונים ויצאנו לשדה התעופה היתרו, בדרך כבר התחלנו להתרגש והדמעות זרמו (אחמ אחמ אמילי).
בשדה היה רגע מיוחד שבו הגשמנו לעמנואל את החלום, והענקנו לו (לדקה) את שרשרת המדריך - נרשמה התרגשות ושיכרון כוח קל.
אחרי זמן חופשי בדיוטי של היתרו (שלנו יותר שווה), עלינו למטוס ✈️
ההתרגשות הייתה בשיאה וניצלנו כל שנייה ביחד. היה ממש מרגש לראות את ההבדלים בין הטיסה הלוך לחזור, איך הילדים התחברו אחד לשנייה, הפכו לחברים אמיתיים ולקבוצה מגובשת וחזקה 💪🏼
אחרי מעברי הביטחון נפרדנו אחד מהשנייה בדמעות, הבנים עשו חיבוק קבוצתי מרגש אחרון והבנות הבטיחו לשמור על קשר אחד עם השנייה והתחילו לתכנן מפגשים.
בנימה אישית-
תודה לכם ההורים שסמכתם עלינו לשמור על הילדים שלכם בחוויה המטורפת הזאת, נהננו מהם, הם חד שמשמעית הקבוצה הכי טובה שיכולנו לדמיין ❤️
ילדודס - אנחנו אוהבות אתכם בטירוף, תודה שסמכתם עלינו, שיתפתם איתנו פעולה, הצחקתם אותנו וגרמתם לנו לחוות שבועיים מדהימים לצידכם ואיתכם.