אסקוט 09.7.2023

התחלנו שבוע חדש!! - יום שמיני

אם חשבנו שהטיול בלונדון ריגש אותנו, שום דבר לא הכין אותנו למה שקרה היום 🤩

מייד אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לתורת׳פארק!!!!

פארק השעשועים הענק כלל אינספור רכבות הרים גבוהות ומהירות, רכבת שדים מפחידה במיוחד, מתקני מים ואבובים שווים ומלא תחנות משחק שבהן ניסינו את מזלנו לזכייה בבובות (מעיין ואמה שלנו חזרו עם שלל).

הגענו מיד עם פתיחת הפארק והתחלנו להסתער על המתקנים 🎡

במקום לקחת לאנץ׳ בוקס מהמרכז, התפנקנו בכסף שאיתו בחרנו ארוחה משודרגת כמו שרק פארק שעשועים יכול להציע 🍔

לדנה היה דוכן שלם של אוכל טבעוני!

מיד לאחר ארוחת הצהריים המשכנו במתקנים, גם אחרי שבע שעות לא התעייפנו ואפילו דאגנו לעבור כל מתקן פעמיים בשביל חוויה מלאה 😜

איתמר, עידו ועמנואל הפכו את מתקני המים לאטרקציה המרכזית והתרעננו (ליטרלי).

נטע התגברה על הפחד ועלתה איתנו לרכבת הרים-אבובים (שם בחנה את יכולת השמיעה שלנו). ועדי שכנעה את כולם לעלות לרכבת השדים 👻

חזרנו למרכז לארוחת ערב, עייפים אך מאושרים עם חיוך ענקיייייי על הפנים 😊

מחכים לערב צ׳יל אאוט בו נראה סרט עם החברים שהכרנו מהעולם ונשתף בחוויות מהיום המושלם שלנו 😍