אסקוט 23.7.2023

היום התשיעי שלנו!!

היום קמנו ליום שימשי ויפייפה.🌞

לאחר ארוחת הבוקר היה לנו תרגיל שריפה, ראשונים להיאסף במעגל!

כשהגענו למגרש בו נקודת האיסוף בתרגיל החלטנו לנצל את הזמן ולעשות תמונות לכבוד ט"ו באב, או יותר נכון ניסינו לעשות תמונות 😅

המשכנו ללימודים, שם למדנו יותר על אסקוט.
סיפרו לנו שיש כאן תחרויות סוסים ולימדו אותנו על הקוד לבוש של התלמידים בתחרויות.

אחרי הארוחת צהריים נסענו לעיר רידינג, עיר יפה ומרשימה עם ביניינים מרשימים בסגנון אנגלי.
הגענו לקניון שבנוסף לידו היה רחוב קניות, כמובן שיצאנו למסע מטורף של קניות ולא שכחנו לקנות קצת מתנות 🤭
לאורך הקניות שלחנו סלפי שכל אחד משתף איפה הוא נמצא באותו הזמן כדי שעדיין נרגיש ביחד🫂

חזרנו ישר לארוחת הערב, התקלחנו והתארגנו לפעילות.
הפעילות הייתה משחק מחבואים🫣 ענקי עם כל הילדים שנמצאים במרכז (היינו מצרפות תמונות אבל הילדים התחבאו כל כך טוב)
אחרי המחבואים הלכנו למגרש לשחק משחק בריטי בשם "בולדוג" משחק שממש מזכיר את המשחק אצלנו שנקרא "מי מפחד מהדב הגדול".

אז אחרי יום עמוס שבו הוצאנו הרבה אנרגיות,ונזכרנו במשחקים מהבית ספר, הגיע הזמן ללכת לישון.