מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אסקוט 03.7.2022

יום רביעי בסאמר סקול

היום סוף סוף נכנסנו לכיתה ללמוד אנגלית פעם ראשונה! היו איתנו בכיתות ילדים מכל העולם, והתחלקנו לקבוצות שונות לכיתות שונות, עם מורים מתחלפים :) למדנו אנגלית אבל זה ממש לא הרגיש כמו בית ספר רגיל, כי המורות והתלמידים וכולם בעצם ידעו רק אנגלית, והתוכן היה חווייתי ואטרקטיבי.

אחרי ארוחת צהריים, נפגשנו לפעילות של המרכז שבה הכנו לבוש אופנתי איתו נעשה תצוגת אופנה מחר בערב. גזרנו קרפים והדבקנו סרטים לשמלות.... עומד להיות צבעוני ומיוחד!!!

לאחר מכן נפגשנו למשחק הדגל עם שאר הילדים בקמפוס. לאחר ארוחת הערב נפגשנו רק הקבוצה הישראלית למפגש ראשון שלנו יחד כקבוצה. עשינו משחק שחרור קצר ומיד אחריו התחלקנו לקבוצות, כאשר כל קבוצה הייתה צריכה למצוא כמה שיותר עובדות על בית המלוכה האנגלי, ולצייר את אילן היוחסין של בית המלוכה. גילינו מלא דברים מעניינים! ועשינו את זה כי מחר אנחנו נוסעים לווינזר, אז איזה כייף זה להגיע למקום כשאנחנו כבר יודעים עליו הרבה! הקבוצה המנצחת היא זו שהביאה את העובדות הכי מקוריות ומעניינות. ידעתם שלכלבים של המלכה מותר לעשות מה שהם רוצים? לאחר הפעילות שלנו המשכנו לפעילות ערב של המרכז, בה הייתה תחרות קבוצתיות עם כל שאר הילדים, שיחקנו פנטומימה, זיהינו מפורסמים ועוד מלא משימות.... 

לילה טוב! נתראה מחר

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה