איסטבורן 17.7.2022

יום שישי- מסיבת סיום :(

שלום לכל ההורים היקרים!!

וואו, איזה יום עבר עלינו היום, מרגש בהחלט!

קמנו בבוקר עייפים למדיי, הלכנו לארוחת הבוקר וממנה למבחן המסכם שלנו כדי לבחון את רמת האנגלית לאחר השבועיים שעברנו SmileysSmileysSmileys

לאחר המבחן, הילדים קיבלו ממני הפסקה ארוכה של שעתיים כדי להשלים שעות שינה (בעקבות מה שסיפרתי לכם ביומן של אתמול).

לאחר שינת בוקר כיפית, קמנו וחזרנו לארוחת הצהריים שהאמת שהייתה טעימה מאוד ברמה שמספר ילדים חזרו וביקשו תוספת ממנה.Smileys

המשכנו לפעילויות הספורט האחרונות שלנו- בדמינגטון, כדורסל וכדורגל לפי בחירתו של כל אחד.

יש לנו כל כך הרבה ספורטאים בקבוצה שזה משהו מיוחד! כולם כל כך נהנים לקחת חלק במשחקים וכיף מאוד לראות את זה.

לאחר מכן, נתתי לילדים עוד הפסקה ארוכה כדי להתכונן לערב שישי ולטקס הסיום שלהם Smileys

ערכנו קבלת שבת בהובלת מאיה א. שהייתה רבנית מופלאה, ומשם המשכנו לפעילות קצרה שהכנתי לילדים.

כל אחד קיבל נר והיה צריך לספר מי האדם שהאיר לו את הטיול.

הם הדליקו נרות אחד בשביל השני או לצוות של המקום, היה פשוט מקסים! Smileys

המשכנו לארוחת ערב שבה הכינו לנו מק אנד צ'יז שהיה טעים במיוחד, והגענו לטקס הסיום שלנו Smileys

(גם אנחנו לא מאמינים!!!)

מאחר ורק אנחנו והקבוצה מבחריין נותרנו פה, הטקס היה אינטימי אבל החברה שלנו הרימו את האווירה למעלה אך ורק בזכות עצמם, פשוט היה כיף לראות אותם יחד.

כולם קיבלו תעודות סיום, ואפילו היו לנו 4 מצטיינים- עמרי, רון, ארתור וצוף שלנו שהפגינו יכולות מרשימות כל אחד בתחומו ואפילו קיבלו דובי או כובע במתנה Smileys

התרגשנו, הצטלמנו והמשכנו לדיסקו Smileys

זאת הייתה הזדמנות מדהימה לגיבוש, וכל הקבוצה לקחה חלק פעיל ונהנתה הכי שיש.

הוצאנו אנרגיות ועשינו מלא כיף יחד SmileysSmileysSmileys

עכשיו הגיע הזמן ללכת לישון מכיוון שמחר מצפה לנו היום המלא האחרון שלנו שהוא גם יום הטיול שלו הילדים חיכו הכי הרבה- סיור בלונדון!!!

שייט בתמזה, לונדון איי, ארמון המלכה ועוד מלא חוויות מדהימות שנצבור מחר יחד.

מבטיחה לעדכן ולהעלות המון תמונות.