איסטבורן 17.7.2022

יום שני- קר באנגליה!!

היי לכולם!!!

אתמול היה לנו יום קריר במיוחד, ואפילו מעט גשום.

הילדים לא ציפו לזה וחלקם הגדול יצא מהמגורים עם מכנסיים קצרים ומיד לאחר השיעורים חזר להחליף כי באמת היו רוחות חזקות. Smileys

היו לנו שיעורים בבוקר יחד עם החברה מבחריין, ורוב הילדים אמרו שהם הופתעו ממש לטובה ונהנו איתם מאוד במהלך השיעור.

המשכנו לארוחת צהריים ואחריה היה לנו מעט זמן למשחקי קופסה, פינג פונג וכדורסל.

לאחר מכן יצאנו שוב אל העיר כי מזג האוויר לא איפשר הליכה אל הים, והילדים קיבלו עוד זמן חופשי בקניון לעשות קצת שופינג או לשבת יחד במסעדה SmileysSmileysSmileys

חזרנו מהמרכז, אכלנו ארוחת ערב והיינו בפעילות ערב ממש מגניבה- אתגר הסלפי.

על כל זוג היה להצטלם בסלפי עם כל הדברים שרשומים ברשימה שקיבלו מהמדריכים, והיו שם גם דברים שקשה להשיג כמו סנאי או ציפור.

כמובן ששתי בנות מהקבוצה שלנו היו הזוכות (שחר וליה) Smileys

המשכנו למקום האהוב עלינו ממנו רואים את השקיעה יחד עם הספרדים שהם באמת מקסימים להפליא!

ישבנו איתם, לימדנו אותם שירים בעברית והם אותנו בספרדית, ופשטא היה לנו ממש כיףSmileys

חזרנו למגורים והמשכנו עוד לדבר איתם, עד שבסוף כולם כבר נשברו והלכו לחדרים ולישון יחסית מוקדם (או לפחות לשבת יחד במטבחונים שלהם בקומה)