איסטבורן 17.7.2022

יום שבת- טיול לברייטון המהממת

שלום לכולם, מה שלומכם? Smileys

אני לא מאמינה שאנחנו כבר בסוף יום שבת, איך הזמן טס לו!!

היום קמנו בבוקר, אכלנו ויצאנו ישר לטיול בברייטון שגרמה לכולנו להתאהב בה ברגע Smileys

הגענו לנמל, שבו יש המון דוכני מזכרות ותכשיטים, מלא אוכל מטוגן וטעים, ושיא השיאים- מעין לונה פארק קטן שנמצא בסוף המזח ממש בקו המים.

כמובן שכולם עלו על מתקן אחד לפחות, חלקם עלו אפילו על מתקן שהיה מפחיד ברמות ונראה היה שאין בהם טיפת חשש ממנו. SmileysSmileysSmileys

משם המשכנו לאכול את ארוחת הצהריים שלנו ליד מקום שנראה כמו גירסה קטנה של הטאג' מאהל, מהמם ביופיו.

נחנו שם מעט והמשכנו לנקודה הבאה והאהובה על הבנות בעיקר- הקניון של ברייטון שהיה מרשים והיו בו חנויות מכל סוג SmileysSmileysSmileys

חלק מהילדים ניצלו את הזמן כדי לעשות קניות נוספות שלא הספיקו ביום שלפני, וחלקם האחר ניצל את הזמן כדי לאכול ארוחת צהריים מחוץ לקמפוס ולגוון קצת את האוכל Smileys

לאחר הבילוי בקניון המשכנו לנקודה האחרונה שלנו ליום- שוק וינטג' מהמם במתקיים בימי שבת בברייטון. היינו בתוך שכונה מדהימה ביופיה, עם בתי קפה מעוצבים ומיוחדים בכל עבר.

השוק עצמו היה מעניין והיו בו תכשיטים רבים, משקפי שמש, בגדי וינטג', ספרים ומה לא.

משם המשכנו חזרה לכיוון הנמל למבט אחרון על הים, והתקדמנו אל עבר האוטובוס חזרה למרכז.

היינו קצת בחדרים, התאוששנו מהיום, ואכלנו פיצות לארוחת ערב (היתרון של העובדה שחדר האוכל סגור בשבת בערב)

לאחר מכן המשכנו לראות יחד את השקיעה ולעשות קצת צחוקים ושטויות, בין אם עם החברים הספרדים או עם הבנות בקבוצה שעשו איתי אימון קצרצר להעלאת האנרגיות.Smileys