איסטבורן 17.7.2022

יום שישי ראשון במרכז וקצת שופינג!

הורים אהובים שלום לכם!

היום היה לנו יום גדוש בהליכה מרובה, ופעילות לאורך כל היום.

קמנו כרגיל, הלכנו יחד לארוחת הבוקר וממנה יצאנו ישר לשופינג באיסטבורן SmileysSmileysSmileys (כמה הבנות כבר חיכו לזה, אי אפשר לתאר)

פשטנו על הקניון ועברנו את כל החנויות, ככה שכולם יצאו עם רכישות מאוד שוות והצליחו לקנות לעצמם כמה דברים שאהבו (בתקווה שיהיה מקום במזוודה להכל Smileys)

אפילו הבנים שלנו נהנו, כי למרות שהשופינג פחות דיבר אליהם הם זכו לארוחת מלכים במקדונלס וקינוח בגלידריה שהם לא הפסיקו לדבר עליו כמה שעות טובות. Smileys

חזרנו מהקניות עייפים אך מרוצים ישר לארוחת הצהריים האהובה עלינו כל כך. רק אומרת שאם אחרי השבועיים האלו הילדים לא ירצו לאכול יותר פסטה ברוטב עגבניות שתדעו שזה כי זאת המנה האהובה על צוות המטבח פה ולכן הם דואגים שהיא תיקח חלק בכל ארוחה SmileysSmileysSmileys

לאחר ארוחת הצהריים, הילדים המשיכו לשיעורים ואני כמו מדריכה טובה- עשיתי כביסות לכווווולם!!

כשהם סיימו את השיעורים הכל כבר היה נקי ומוכן לקראת שבוע נוסף Smileys

הם אספו את הכביסה וקיבלו חצי שעה בלבד להתארגן לקראת שישי בערב (רוב הבנות ביקשו ממני למסור להורים שהן אכן היו מוכנות בזמן, מה שלא קורה בבית בדרך כלל)

הלכו לארוחת הערב ומשם לטקס הסיום של חברינו האיטלקים והספרדים שאיתם יש לנו יחסי אהבה-שנאה (לפעמים הם "סנובים" ולפעמים רודפים אחרינו הישראלים ללא תקנה)

המשכנו למסיבת דיסקו שבה יכולנו קצת לרקוד ביחד ולהשתחרר מכל היום שהיה לנו.

כמובן שהישראלים הפציצו בכל הצעדים והרימו את הרחבה באוויר!!!

עכשיו כבר נגמר היום, ועייפים אך מרוצים הלכו להם הילדים לישון או לפחות קצת לנוח

מחר אנחנו יוצאים ליום טיול שלם בברייטון, בטוחים שיהיה כיף ומעניין. מה יכול להיות רע כשיש מסעדות ועוד שופינג Smileys

שיהיה לילה טוב לכולם ושבת שלום!!