איסטבורן 17.7.2022

יום חמישי- אולפני הארי פוטר

הורים יקרים שלום לכם!Smileys

אנחנו עברנו חתיכת יום ארוך ומהנה במיוחד.

התחלנו בארוחת הבוקר הקבועה שלנו בחדר האוכל, וישר ממנה יצאנו לסיור באולפני הארי פוטר!!!!

הנסיעה הייתה ארוכה וכמעט כולם ניצלו אותה לשינה טובה לאחר שאתמול בשעה 00:30 הייתה לנו אזעקת אש (לא ברור לאף אחד למה הגלאי עשן פה רגישים גם לאדים של מקלחת או ספריי מכל סוג שהוא)

אני חייבת להודות שאני לא ראיתי את הסרטים או קראתי את הספרים (מודה באשמה Smileys), אבל הייתה חוויה מיוחדת מאוד גם לאלו שפחות מכירים את הסיפור, וכמובן שלמעריצים המושבעים שידעו להגיד איזה שרביט ואיזה אביזר הופיעו בכל אחד מהסרטים.Smileys

היינו באולפנים שלוש שעות בערך, ועברנו בין חדרים שונים. ראינו את המנגנונים שהפעילו כל מיני דברים שנראים כקסמים בסרט, את המסך הירוק שעליו צילמו חלק מהסצנות, את הבית של הארי כשהיה ילד, את כל הפאות והתחפושות בהן השתמשו על הסט וכמובן חלק מהסטים עצמם שבהם צילמו.

חלק מהבנות שלנו אפילו תירגלו שימוש במקל הקסמים ואיך עושים איתו כישופים.

הילדים התלהבו מאוד! הם צילמו בכל רגע נתון ויש להם אלבום שלם של תמונות מהיום הקסום הזה SmileysSmileysSmileys

לאחר שסיימנו את הסיור עלינו על האוטובוס בדרכינו חזרה למרכז, והגענו ישר לארוחת הערב שכללה הרבה צ'יפס כך שכולם היו שמחים מאוד SmileysSmileysSmileys

חזרנו לחדרים לנוח קצת ומשם המשכנו לפעילות ערב שבה כולם נהנו מאוד, והייתה להם הזדמנות להיות עם חבריהם הספרדיים שאותם הם אוהבים כל כך (לפני כל טיול שאליו יוצאים נשאלת השאלה- למה הספרדים לא באים גם Smileys)

עשינו אתגרים בקבוצות כמו לימבו, תחרות סיבוב חישוק ודברים שגרמו לכולם להתלהב ולצחוק יחד.

בקרוב הילדים הולכים למיטה ונגמר היום, בנתיים הם עוד מבלים עם כל החברים ומנצלים כל רגע וכל דקה.

מחר בבוקר אנחנו יוצאים לשופינג במרכז של איסטבורן, וכולם מחכים לזה מאוד!!Smileys

אני בטוחה שנחזור עם רכישות שוות מאוד, בטח בגזרת הבנות שכבר לא יכולות לחכות SmileysSmileys

מקווים שגם לכם היה יום טוב וחוויתי, נמשיך להתעדכן מחר.