איסטבורן 17.7.2022

יום רביעי במרכז- סיור ראשון מחוץ לקמפוס!!

שלום לכל ההורים,

מקווים שהכל בסדר אצלכם!!!

היום יצאנו לטיול הראשון שלנו מהקמפוס- צוקי איסטבורן SmileysSmileysSmileys

קמנו בבוקר ואכלנו ארוחת בוקר (שלאחר תלונות רבות על העובדה שאין בבוקר ירקות החל מיום שישי יהיו גם בארוחת הבוקר ירקות רק לקבוצה שלנו Smileys)

משם יצאנו בנסיעה קצרה באוטובוס אל הצוקים והתחלנו לצעוד לאורך כל המצוק המרשים של איסטבורן, כשהים כל הזמן לצידנו.

היה מרשים ללא ספק, אבל כמובן שלא שכחנו להזכיר לאנגלים שלא יתלהבו כי אין על הים בישראל Smileys

הצטלמנו הרבה מאוד, כל אחת מהבנות בדקה את כל הנקודות לתמונות הכי יפות ולאחר מכן המשכנו לחוף עצמו שבו נחנו קצת ועשינו צחוקים.

חזרנו למרכז ישר לארוחת הצהריים ולאחר מכן המשכנו לשיעורים.

אני חייבת לומר שהרוב המוחלט של הילדים יצאו מהשיעור מחוייכים ושמחים. הם אמרו שסוף סוף יצא להם לדבר יותר עם הספרדים שאיתם בשיעורים וגם שהתכנים שהועברו להם היו מעניינים.

אין ספק שהבנות בקבוצה שלנו מתלהבות מאודדדד מכל קשר עם הספרדים ובכל מקום שיש ספרדים יש את הבנות המהממות שלנו Smileys

הם כבר מתחילים ליצור חברויות יותר עמוקות וכיף ממש לראות את זה מהצד SmileysSmileysSmileys

מחר אנחנו יוצאים לסיור בסטודיו של הארי פוטר, איזה כיף לנו!!

אמנם הנסיעה קצת ארוכה אבל יהיה לכולם זמן לנוח באוטובוס ולצבור כוחות לקראת היום שיהיה.