איסטבורן 17.7.2022

יום שני במרכז- מתחילים להיכנס לעניינים

הורים יקרים, שלום לכולם!!SmileysSmileys

מקווים שהכל בסדר אצל כולם, אצלינו הכל ממש מעולה.

התחלנו את הבוקר עם תרגיל אזעקת אש, כך שלילדים הייתה השכמה מעולה ומאוד מעוררת Smileys

המשכנו לארוחת הבוקר שבאופן מפתיע הייתה בסדר גמור וכולם מצאו מה לאכול, לא היו שום תלונות על נושא האוכל.

פתחנו את היום בפעילויות ספורט מגוונות- בריכה, כדורסל (מודה שהבנות הראו יכולות מרשימות לא פחות מהבנים) ולכל היצירתיים בינינו הייתה גם אופציה לציור ואומנות.

לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים שבה שמעתי מחמאות על האוכל ובאופן ספציפי על הצ'יפס שהיה "הכי טעים שאכלתי בחיים" והמשכנו למבחני האנגלית.SmileysSmileysSmileys

אני חייבת להודות שלמרות הפחדים והחששות כל הילדים עברו את המבחנים בצורה טובה ורגועה!
יצאנו מהמבחן וישר חזרנו לעשות צחוקים ביחד, הם שכחו מהר מאוד שהיה מבחן בכלל ומחר יקבלו את השיבוצים לקבוצות שלהם SmileysSmileys

לאחר המבחן ומנוחה קצרה, הייתה לנו שיחה עם נינה, אחת המורות במרכז שהגיעה מיוון (הילדים מאוד התלהבו והתחילו לעשות איתה תחרות איפה יש חופים יפים יותר- בארץ או ביוון Smileys ) לגביי הנהלים שאותם צריך לקיים במרכז שבו אנחנו נמצאים.

אכלנו ארוחת ערב עם עוגה טעימה במיוחד, והמשכנו לפעילות ערב קלילה וכיפית יחד עם הקבוצות האחרות במרכז. הבנות שלנו ממש התחברו לבנות הספרדיות וכבר ביקשו ללכת לטייל איתן לבד

לאורך כל היום המדריכים האנגליים דיברו על עומס חום כבד, אבל כולנו הישראליים פשוט לא הבנו למה הם מתכוונים וניסינו להסביר להם ש28 מעלות נחשב ליום קריר ונעים בקיץ של ישראל Smileys

כך נגמר לו היום השני שלנו במרכז איסטבורן, ויש תחושה שחברויות חדשות כבר מתחילות להיווצר.

לילה טוב לכולכם בארץ, וגם לקבוצה המהממת שלנו.