איסטבורן 17.7.2022

נחתנו באנגליה!!! יום ראשון 17.7

היי לכולם!!!!

אז אחרי יום ארוך במיוחד, אנחנו מסיימים את היום הראשון באיסטבורן המהממת Smileys

הגענו לשדה, נפרדנו מכם ההורים והתחלנו את המסע שלנו לעבר אנגליה הירוקה והיפייפיה.

האמת שהתורים עברו מהר במיוחד, ומצאנו את עצמינו מבלים שעתיים בדיוטי פרי, ככה שאפילו הילדים מיצו בשלב מסוים אחרי שחרשו על כל החנויות שקיימות.

עלינו לטיסה וכולם השלימו לפחות שעות בודדות משנת היופי שלהם, עד שהגענו ללונדון SmileysSmileys

גם בשדה ששם הופתענו לטובה והכל הלך מהר (אף מזוודה לא אבדה בדרך טפו חמסה שום בצל) וכולם יכלו לנשום לרווחה, ולישון עוד שעתיים לפחות בדרכינו לאיסטבורן הרחוקה SmileysSmileysSmileys

הגענו למרכז אצילי, מוקף בעצים מכל עבר וכמובן שחלק גדול מהבנות כבר הספיק לעשות בוק על הדשא הירוק בתור התחלה.
התמקמנו בחדרים, הכרנו חלק מהצוות של המקום ויצאנו יחד עם עוד מדריך מקסים להליכה באיסטבורן עד לים.
יצא לנו לראות קצת את העיר, ולהאמין שגם באנגליה אנשים הולכים לים ומשתזפים בימים חמים.

לאחר שעה של הליכה והרבה תמונות, חזרנו למרכז והילדים קיבלו קצת זמן לנוח מהיום הארוך.

אכלנו מלא פיצות יחד, ועשינו שיחת סיכום יום לאחר יום ראשון עמוס במיוחד.

דיברנו קצת על מבחני האנגלית שקורים מחר וכמה שהם לא כמו בגרות בבית הספר כך שאין לילדים ממה לחשוש.

רוב הילדים כבר הלכו לישון ולטעון מצברים לקראת מחר, אבל היו כמה בנות שהצליחו להחזיק את עצמן עוד קצת ולהתחיל להכיר את האיטלקים והספרדים שנמצאים איתנו בקמפוס. SmileysSmileysSmileys

שיהיה לכולם לילה טוב,

מבטיחה לעדכן בכל יום מה קורה עם הילדים אז אתם יותר ממוזמנים לקרוא ולהיות חלק מהמסע שלנו SmileysSmileysSmileys