לונדון Harrow Discovery 10.7.2022

היום השביעי :)

איזה יום של כיף קייצי שמח רגוע!!

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר בחדר האוכל ומיד לאחר מכן יצאנו לעיירה אוקספורד. איזה מקום מהמם קשה להסביר במילים או בתמונות…📷😊🍀

עלינו על פסגה של גבעה משם ראינו את כל העיירה. למדנו קצת על ההסטוריה של העיר על התושבים ובתי הכלא. משם המשכנו לאוניברסיטת אוקספורד, שמענו עובדות מגניבות. לוליטה המדריכה המדהימה שלנו הסבירה לנו שבאוניברסיטת אוקספורד יש שלושים קולגים שונים. הסתובבנו ברחבי האוניברסיטה והופתענו לגלות שהמקום הזה בדיוק היה ההשראה הכי גדולה לבית הספר הגווארט בהארי פוטר ושלא מעט סצנות צולמו ממש כאן!! פגשנו אנשים עם גלימות שמסיימים תואר ממש היום ואפילו ישראלית אחת שמסיימת תואר שני בקרימינולוגיה ששימחה וריגשה אותנו מאוד. את היום סיימנו בזמן חופשי בעיירה וחלקנו אפילו הספקנו עוד קצת שופינגגג. חזרנו למרכז לארוחת ערב ומיד לאחר מכן לפעילות חידון ומשחקי ספורט בחוץ שהיו מאווררים וכייפים. 🤽🏼‍♀️🧘🏻‍♀️⚽️🏀🥅🛼

הברזילאים כבר ממש חברים שלנו וכיף לנו איתם מאוד. ולקבוצה האיטלקית שטיילנו איתה היום יש עוד עבודה כדי לעשות עלינו רושם😉😎 בכל זאת יש לנו סטנדרטים.