Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

חוזרים הביתה!

קבוצה יקרה זה הזמן להיפרד
אחרי שבועיים מטורפים, מרגשים וכיפיים בטירוף הגיע הזמן לסכם.
היום קמנו בבוקר מאוחר פעם ראשונה והתפנקנו עם שנת לילה טוב, והאריזות המשיכו, כולנו בדקנו את משקל המזוודות לראות שלא חורגים עם האובר וויט עם המכשיר של נטע 😋
אחרי שסיימנו לארוז ולנקות את החדרים והמטבח ירדנו לפעילות סיכום ביחד עם המדריכות שהביאו לנו גלידות לסיום מתוק!Smileys
למדנו כמה השפענו על החברים שלנו וכמה הם השפיעו עלינו והיו שם בשבילנו בכל הרגעים החשובים, המצחיקים והקשים שעברנו בשבועיים האחרונים!

אכלנו סנדוויצ’ים לארוחת צהריים אחרונה ונפרדנו בחיבוק מהחברים, מצוות המדריכים האנגלי ומאדיריס מנהל המרכז!Smileys
לפני שיצאנו נפרדנו גם מעלמה המקסימה שנשארה לטייל באנגליה עם אמא שלה ואחותה❤️
אחרי עיקוב של ההסעה לשדה נסענו במשך שעתיים וחצי (לפחות היה זמן לאכול עוד גלידות 😋) בהתרגשות מהולה בעצב לכיוון שדה התעופה היתרו שם נפרדנו מליאן, רומי ונעמה האהובות שגם הן נשארו עם המשפחות שלהן באנגליה להמשך קיץ מדהים!
הפקדנו את המזוודות שלנו, עברנו בידוק ביטחוני, הסתובבנו קצת בדיוטי פרי והתקדמנו לעלות למטוס!
למרות שהיה עיקוב בבורדינג נהננו קצת מהזמן האחרון שלנו יחד ופגשנו קבוצות אחרות ממרכזים אחרים של סאמר סקול והחלפנו איתם חוויות, סיפורים ואת כל הפרטים על הקיץ המטורף שהיה לנו!

עלינו לטיסה למטוס החדש של אל על!! נהננו ממולטימדיה עשירה, חלונות מיוחדים וצוות דיילים מקסים שחילקו לנו שמיכות ☺️Smileys

אחרי הטיסה שעברה בקלות ירדנו מהמטוס בהתרגשות, לא מאמינים שהשבועיים הסתיימו ואנחנו כבר בארץ , איך הזמן עבר מהר!!
אספנו את המזוודות ויצאנו אל המשפחות שחיכו בשדה עם בלונים, פרחים, חיוכים וחיבוקים!! איך התגעגענו לחיבוק של אמא!

הורים יקרים, תודה שסמכתם עלינו עם הדבר הכי יקר לכם, יש לכם ילדים מיוחדים שזכינו להכיר וללמוד מהם המון.

בנימה אישית,
אמנם היינו רק שבועיים באנגליה אבל בזמן הזה הספקנו כל כך הרבה!
הכרנו אחד את השני, בנינו חברויות, התגברנו על פחדים, התבגרנו, חווינו חוויות חדשות, למדנו אנגלית, הכרנו תרבויות מהעולם ונהננו מכל רגע ♥️

היתה לנו קבוצה מיוחדת ומגוונת,
עבורנו זה היה כיף גדול להיות המדריכות של הקבוצה! להשקיע והילחם עבורכם! כל כך נהננו מהעבודה שלנו!Smileys