Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום 14, טיול בבריסטול!!

השבת התחילה בארוחת בוקר אנגלית קלאסית עם ביצים, שעועית, טוסט והאש בראון
לאחר ארוחת הבוקר עלינו על אוטובוס עם ילדים מאיטליה וספרד לעיר המקסימה בריסטול שנמצאת פחות משעה מבאת!
אחרי נסיעה קצרה הגענו למוזיאון בריסטול. ספגנו קצת תרבות, סיירנו בתצוגות של קריסטלים, ציורים וחיות ונהננו מקפה ומאפה בבית קפה של המוזיאון!
לאחר מכן התחלנו צעידה קצרה ביחד עם המדריכים האנגלים לכיוון מרכז הקניות!!
הגענו למקום ענק עם מלא חנויות בגדים, נעליים, אוכל וממתקים ונהננו משופע אמיתי של כמה שעות!!Smileys
כולנו יצאנו משם עם חיוך, בטן מלאה ושקיות בידיים!!
אחרי שחזרנו לבאת׳ נהננו מפסטה בולונז, רוטב קארי, תפוחי אדמה, שעועית, כרובית וסלט לארוחת ערב האחרונה שלנו בחדר אוכל של המרכז.
בפעילות הערב שיחקנו חפש את המטמון ביחד עם כל הילדים הבינלאומיים בסאמר סקול שכללו את הטוניסאים, הספרדים, האיטלקים והצרפתים! חיפשנו ברחבי הקמפוס את המטמון - דובון של ארדמור 😂
כל הכבוד לאלה, רומי, רומה ונוגה שזכו בדובי חמוד!!
את הערב סגרנו במסיבת סיום של הקבוצה ביחד עם המדריכות, קיבלנו מתנה קטנה מהמדריכות, אכלנו חטיפים, שמענו מוזיקה ונהננו מהערב האחרון ביחד!! כל הכבוד לנטע שהקריאה קטע מרגש שלא השאיר עין אחת יבשה!!
בסוף הערב ערכנו מופע חיקויים קורע של חברי הקבוצה ,צחקנו ונהננו להיזכר בכל הרגעים המצחיקים שקרו בשבועיים האחרונים!!
מחר הטיסה שלנו, מתחילים לארוז ולהתכונן אל החזרה הביתה, אנחנו מאוד מתרגשים, מקווים שכל המזוודות יעברו בלי אוורוויט. מצפה לנו יום ארוך ומרגש! מחכים כבר להגיע הביתה!!