מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום 13, שיעורים אחרונים!!

בוקר של שישי אחרון באנגליה🥲
קמנו ליום קריר וגשום 🌧Smileys
הבוקר התחיל בשיעור אנגלית במבחן סיום לכל הילדים. למרות שבמהלך המבחן נעמה לא הרגישה טוב וחשפה את אמבר המורה לנימוסים ישראליים ואנה יצאה באמצע, הן הצליחו לסיים אותו בהצלחה!!
לאחר מכן המשכנו לשיעור השני בו למדנו על מאכלים שונים באנגלית והתחלקנו לקבוצות כדי לתכנן את החטיף בריאות המושלם!! מה יכיל מבחינה תזונתית, מה יהיה השם שלו, העטיפה, הטעם והלוגו כמובן.
אחרי ארוחת הצהריים שהכילה נודלס מוקפץ עם ירקות, סלט ולחמים המשכנו לפעילויות אחר הצהריים!Smileys
החברה של הסוסים נסעו לחווה בפעם האחרונה, תרגלו הכנה לקפיצות עם הסוס וקצת קפיצות! סופסוף אפשר לרכב במזג אוויר קריר, כיף גם לנו וגם לסוסים☺️
שאר הקבוצה שיחקו בדמינטון, או בשפה פשוטה כדור ונוצה, הלכנו לאולמות מיוחדים של הקמפוס, שיחקנו מסירות מעל רשת והפכנו יכולות אתלטיות מרשימות!
בחצי השני של הפעילות תקף אותנו גשם חזק ולכן שיחקנו משחקי קלפים בפנים ונהננו מיום קריר אחרי שבוע חם מאוד!!
לפני ארוחת הערב ערכנו קבלת שבת עם חלות ומיץ ענבים, שרנו שירי שבת ובירכנו את הקידוש והייתה אווירה של שישי כמעט כמו בבית!!
אחרי ארוחת הערב התאספנו לטקס קבלת תעודות סיום איזה מרגש היה! המורות שליוו אותנו במהלך השבועיים קראו לכל ילד בנפרד ומסרו תעודה וחיבוק! איך אנחנו גאות בכל הילדים, כל הכבוד!! ראו שיפור גורף אצל כולם, לא יאמן כמה אפשר להשתפר באנגלית סך הכל תוך שבועיים, אלופים!
הערב נגמר בתחרות כשרונות מפוארת, הפגנו יכולות, ראינו המון תלמידים אחרים מוכשרים והתחלנו את הפרידות מהחברים הבינלאומיים שלא חוזרים איתנו לארץ 🥹
מחר יום מלא אחרון, אנחנו נוסעים לעיר קרובה, בשם בריסטול. מאוד מתרגשים, בדקנו כבר את כל החנויות שיש באזור ואנחנו מתכוננים לקרוע את העיר 😜
מתרגשים וחוזרים בקרוב 🥰

אוהבים, 

Smileys

אביה מאיה והילדים Smileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה