Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום 12, חוזרים ללונדון!!!

בוקר יום 12 -
מזג האוויר חזר להיות נעים וקריר, גל החום עבר וסופסוף נעים!
היום התחלנו את הבוקר בכיתות בשיעורים, המשכנו ללמוד עם כל הילדים.
אחרי השיעור הראשון נפגשנו ויצאנו ללונדון!Smileys
התחלנו את הנסיעה עם 2 נהגים שהחליפו ביניהם, אחרי שעה עצרנו במרכז קניות, קנינו סנוויצים, חטיפים וחלקנו גם בורגר קינג לקראת היום!
המשכנו את הנסיעה, מסתבר שהנהגים מרשים לאכול רק אוכל קר 🤷‍♀️
המשכנו בנסיעה הארוכה, אל עבר לונדון.
הגענו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו, שממוקם בלונדון.
נכנסנו עם קבלת פנים של ״מסיבת עיתונאים״ עם צלמים ושטיח אדום.
לאורך המוזיאון ראינו מאות דמויות משעווה: מלכת אנגליה, שרק, ספיידרמן, ברק אובמה, זמרים, אנשים מפורסמים, דמויות מסרטים ואביזרים. עברנו ברכבת שמציגה את התפתחות אנגליה לאורך השנים, והכל משעווה!!
למרות שאורי וסהר רצו להביא מים חמים ולהמיס את השעווה 🤣 כולנו מאוד נהנינו והתרשמנו מהדמויות ומההשקעה והצטלמנו בלי הפסקה.
לאחר המוזיאון חזרנו אל האוטובוס ביחד עם קבוצת סאמר סקול נוספת של קיימברידג׳, נהנו להכיר ילדים חדשים שמדברים עברית, שיתפנו חוויות מהמרכזים השונים ונהננו מהנוף הלונדוני.
הגענו אל אזור אחר בלונדון, אזור של המחזות זמר😱 קיבלנו זמן חופשי, להסתובב, לאכול ארוחת ערב, קצת שופינג מי שרצה וזמן להתכונן. בשעה 19:00 נכנסנו מכניסה מיוחדת אל אולם המחזמר, ישבנו כולנו כקבוצה חוץ ממאיה המדריכה שישבה כמה שורות קדימה, והתחלנו בציפיה גדולה ובהתרגשות לצפות!
המחזמר יפיפיה, דמויות עם מסכות מושקעות, תפאורה עד הפרט האחרון, להקה שמנגנת בזמן אמת מתחת לבמה והמון המון שירים שאנו מכירים מהסרט המקורי♥️Smileys
לאחר שעה היתה הפסקה, בדיוק אחרי השיר האקונה מטטה, כולנו הצטרפנו ושרנו וגם צילמנו, למרות שהיה אסור😂
נשארנו פעורי פה, מהיופי של ההצגה, חזרנו אל האוטובוס והתחלנו את הנסיעה חזרה לבאת׳, 3 שעות נסיעה בהן לא היה נוסע אחד שנשאר ער (חוץ מהנהג כמובן)
אורי החביא את הטלפון שלו, ושכח מהמחבוא, והטלפון נותר באוטובוס, אבל אל דאגה הוא ישוב אלינו היום!
ממש נהנינו, לא מאמינים שאנחנו לקראת הסוף, מחכים כבר להמשך השלושה ימים הבאים!