Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום אחד עשרת טיול במרחצאות של באת!!

בוקר יום 11, לא יאמן אין שהזמן טס!
אחרי גל החום קמנו לבוקר קריר, 19 מעלות, לבשנו שוב ארוך, חוץ מנטע ששכחה שחורף והמשיכה עם מכנס קצר וגופייה. המשכנו ללימודים בכיתות, היום התוניסאים היו בטיול אז לא היו, והם חסרו לנו מאוד!
עשינו פרוייקט שהמצאנו מדינה, קבענו לה חוקים, סמל ושם.
אחרי השיעורים אכלנו ארוחת צהריים ממש טעימה, שניצל בלחמניית המבורגר, ציפס וירקות, היה ממש מוצלח!

אחרי ארוחת הצהריים החלק הכיפי הגיע, טיול לבאת׳!
נסענו באוטובוס קומותיים, פעם ראשונה של רוב חברי הקבוצה, כמובן שישבנו בקומה למעלה, ראינו את הנוף ואת הכל מלמעלה
הגענו לעיר מקסימה, מלאה בקישוטי רחוב, פרפרים, טלפונים אדומים, חנויות ושילוב בין עיר עתיקה לחדשנית.
המשכנו לזמן חופשי בעיר, הסתובבנו, אכלנו, שתינו וקנינו לא מעט…
נפגשנו לאחר שעה וצעדנו ביחד לקתדרלה ולמרחצאות הרומים.
נכנסנו אל המרחצאות, לסיור מלווה עם מדריך אודיו. עברנו בכל המוזיאון, צילמנו, קראנו, שמענו ולמדנו המון.

למדנו מתי הכל התחיל, מהיכן המים מגיעים, ראינו את העתיקות המשומרות ברמה מאוד גבוהה והתרשמנו מהייחודיות של המקום!

המשכנו לעוד שעתיים חופשיות מלאות בפרימרק, עוד אוכל, נשנושים, בתי קפה, בגדים ונעליים.
חזרנו באוטובוס אל האוניברסיטה, אכלנו ארוחת ערב טעימה ואחרי שהראנו אחד לשני את כל הקניות יצאנו לחידון תרבות אנגלית כל ילדי הסאמר סקול ביחד 🎊
עייפים אך מרוצים סיימנו את היום, מתרגשים לקראת מחר, ללונדון!!
מחר ניסע למאדאם טוסו, נאכל בעיר ונמשיך לראות מחזמר!! מאוד מאוד מתרגשים, שמחים וכמובן שנשלח לכם את כל התמונות אחרי 😋