Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום שביעי, סיור בלונדון!!

היום לו חיכינו!!! סוף סוף טיול בלונדון🎊
יצאנו טיפה באיחור, באוטובוס של 80 אנשים! ממש כמו מטוס קטן
אחרי שעתיים וחצי של נסיעה הגענע ללונדון היפיפיהSmileys
התחלנו את הסיור בשיט על נהר התמזה, בקומה השניה עם שמש ועם מדריך שהעביר באופן מפורט והכריח אותנו לתרגל קצת אנגלית, ראינו את הלונדון איי, את הגשרים, ועוד המון בניינים ומבנים יפים
לאחר השיט עלינו על הלונדון איי, לקח קצת זמן עד שהגענו אבל המזגן היה שווה את זה, ראינו נוף מרהיב, את כל לונדון מלמעלה, נשנשנו ארוחת צהריים עם הנוף הכי יפה שיכלנו לבקש.
המשכנו בסיור רגלי עם אמה המדריכה הבריטית לביג בן, לארמון המלכה, דרך פארק מרהיב ביופיו, עצרנו לקצת נשנושים ושתייה קרה, הצטלמנו כמובן והמשכנו בעיר אל הקובנט גרדן! אזור קניות מהמם, עם אוכל, פרחים, מופעי רחוב, אווירה קסומה, ודוכנים מיוחדים
הסתובבנו לבדינו, אל תדאגו, בזוגות כמובן בזמן חופשי, קנינו מזכרות, שתינו סטארבקס וכל מיני דברים ואכלנו, ואיך לא, שופינג של מיטב החנויותSmileys
עלינו על המינבוסים חזרה, הרוב ישנו בנסיעה, כשהגענו חיכו לנו מלאא פיצות וגלידה לסיום מתוק של היום😊
איזה כיף היה, מתרגשים למחר, אנחנו נוסעים לת׳ור פארק, לונהפארק גדול ומרשים, ומתכננים לקרוע את כל המתקנים ונשתדל לא להקיא כמובן. לא להאמין שאנחנו כבר מסיימים שבוע, הזמן טס כשנהנים.