Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום חמישית הארי פוטר!

היום היה בוקר חדש וקריר במרכז המהמם שלנו!

התחלנו אותו עם ארוחת בוקר מגוונת כרגיל ושיעור ראשון בכיתה בו כל אחד הסביר לשאר הילדים על המנהגים במדינה שלו. בכיתה אחרת כל אחד כתב דברים מרגשים שהיה לו באנגליה ודברים לא טובים באנגליה. כמעט כולם אמרו שאין מזגן והנה היום היה היום הקריר הראשון Smileys

לאחר השיעור יצאנו כולם לשעתיים של נסיעה באוטובוס לאולפנים של הארי פוטר בלונדון!!

הגענו עם ארוחות צהריים ארוזות בהם כל אחד קיבל סנדוויץ, חטיף, פרי ושוקולד!

אומנם היה עיקוב קל בקבלת הכרטיסי כניסה אבל בזכות המדריכה האנגליה שלנו אמה סידרנו את הבעיה ומהרגע שנכנסו כבר הרגשנו את הקסם באוויר!! Smileys

זכינו לראות את התלבושות המקוריות של השחקנים, פיאות, איפור ואפקטים מיוחדים!

ראינו את הסטים של כל הסרטים, הצתלמנו עם האביזרים ולמדנו על כל מיני סודות מהצילומים!

כל אחד מאיתנו קיבל תעודת הארי פוטר בה היינו צריכים למצוא במהלך כל הסיור את כל שבעת הסניצ'ים ולחתום בכל תחנה. Smileys

הספקנו לשתות מהButter beer  המיוחד ממש כמו בסרט ואפילו להסתובב בחנות מזכרות הענקית שהייתה שם!!

הילדים קנו מזכרות מהממות ושתו מילקשייקים מיוחדים.

אחרי שזיימנו חזרנו עייפים אך מרוצים לבאת, אכלנו ארוחת ערב והתארגנו לערב דיסקו נוסף והפעם היו גם שירים בעברית!! כולם רקדו לשירים שלנו איזו גאווה!Smileys

מחר יהיה יום נוסף בו נלמד, נשתתף בפעילויות ונרכב על סוסים!