מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום רביעי, סיור לסוליסברי!!

בוקר היום הרביעי נפתח בארוחת בוקר טעימה, ילדי הסוסים יצאו על הבוקר לחווה חדשה לחוייה מתקנת 😊 הגענו לשדה ירוק יפיפה, עם סוסים גדולים ואצילים, כל אחד קיבל סוס משלו, למדנו להבריש אותם, לשים להם מושכות בעצמנו וגם אוכפים ולהתארגן לרכיבה מההתחלה ועד הסוף. תרגלנו פניות, מכשולים, דהירה והליכה, כל הכבוד לנועה ששרדה את הסוס האנרגטי שלה וסהר שלא וויתר לבלאק ג׳אק הסוס העצלן שלו.
בינתיים שאר הקבוצה המשיכה בלימודי אנגלית עם כלל התלמידים מסביב לעולם, הכינו קפסולת זמן, תרגלו משפטים, שיחה והמשך היכרות אחד עם השני. נפגשנו לארוחת צהריים שכללה פלאפל שבכלל לא היה דומה לפלאפל שלנו, פיתה שהיא בעצם לאפה ופרגיות טעימות, ירקות, תפוחי אדמה וקצת פירות.

Smileys
אחר הצהריים יצאנו לטיול! עיירית סולסברי! מאוד מבואסים שרותם והדר לא הגיעו כי הרגישו פחות טוב ונחו, מזל שעכשיו הן מרגישות הרבה יותר טוב!
גילונו עיירה יפיפיה, במרחק של פחות משעה נסיעה, עם קטדרלה מרשימה ומיוחדת, טלפון אדום כמו בתמונות, נהר לאורך העיירה, קצת שופינג שהעלה לכולנו חיוך (ובמיוחד לאיילה) חנויות ספרים שבאמצעותם הצטיידנו לעוד ספרי קריאה ואוכל טעים במיוחד.
חזרנו לבאת׳, להתארגן ולאכול, פסטה, תפוחי אדמה, אפונה, ירקות וסלט, תירס, פירות, יוגורט, קינוחים ועוד😊Smileys
סיימנו את היום בהקרנה של הארי פוטר 1, סופר מתרגשים לקראת הנסיעה לאולפנים מחר - במיוחד אוריין שלנו שעשתה לכולם שאלון לראות באיזה בית מתאים להם להיות.
נזכרנו בסצנות מהסרט שנראה מחר את המקום בו צולמו, קטעים מפחידים וגם פחות, דגלים, דמויות אהובות וגם אכלנו כמובן פופקורן טעים טעים.
ממש ממש מתרגשים לקראת מחר, מבטיחים שנשלח מלא תמונות מהאולפנים וכבר מתחילים להתגעגע!!
מאיה, אביה והילדים ♥️

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה