Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2022 אנגלית ופעילויות

יום שני, מתאקלמים! :)

בוקר ראשון בלונדון! קמנו ליום חם כמו בישראל והתחלנו את היום בארוחת בוקר אנגלית קלאסית של צנימים, קוראסונים, יוגורט וריבה.

אחר כך המשכנו למבדק אנגלית שעבר בקלות וזמן חופשי בדשא בו שיחקנו משחקי כדור.

חקרנו את הקמפוס, מצאנו סטארבקס, סופר, קצת קניות, בתי קפה וחברים Smileys

אחרי הארוחת צהריים המצויינת שאכלנו, חצי מהקבוצה נסעו (בצד שמאל של הכביש) לראשונה לחוות הסוסים היפהיפיה והברישו, ניקו והכירו את הסוסים המהממים מקרוב, רכבו והיו אלופיםSmileys

חצי הקבוצה השנייה המשיכו למגרשי טניס המרשימים של הקמפוס ושיחקו טניס עם ילדים מכל העולם, ניצחו אותם והביאו לנו גאווה ישראלית! בנוסף הכינו פוסטרים על המדינה, לימדו את החברה מכל העולם על ישראל ולמדו בעצמם על איטליה, ספרד, קזחסטן, צרפת, יוון ועוד Smileys

אחרי מנוחה קלה, מקלחת ועוד קצת נופים של הקמפוס נפגשנו לארוחת ערב טעימה ומזינה עם פסטות, תפוחי אדמה, סלט, ירקות, לחם, ממרחים ושתייה קלה המשכנו לערב גיבוש.

בערב הכרנו לעומק אנשים מכל העולם, שמענו על המנהגים שלהם, על האוכל האהוב עליהם, ריקודים, מקומות שהם ביקרו בהם ותחביבים Smileys

סגרנו את היום במשחק ספרדי וריקודים מכל העולם, אפילו אידריס מנהל המרכז רקד איתנו!

מחר אנחנו מתחלקים לכיתות ומצפים ללמידה מהנה ופורה!