קיימברידג ארדמור′ 10.7.2022

יום חמישי לסאמר סקול – ביקור במוזיאונים:

הטמפרטורות מעט יורדות ומתחילים להרגיש מזג אוויר אירופי, קריר בבוקר ובערב.Smileys

היום בשיעור הראשון דיברנו על עבודות ומקצועות. חלקנו שיתפנו מה נרצה לעשות שניהיה גדולים, במה עובדים ההורים שלנו וסבא וסבתא, ודיברנו על התכונות שלנו בהתאמה למקצועות. בשיעור השני עבדנו על פרויקט ״בית ספר החלומות״, התחלקנו לקבוצות, חשבנו ביחד והעלנו רעיונות לבית הספר החלומי בעינינו, לדוגמא להתחיל בשעה מאוחרת ושתהיה בריכה.Smileys

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו בהליכה למוזיאון פיצ'וויליאם כאן בקיימברידג יחד עם המורה דניאלה.Smileys במוזיאון ראינו חרבות, קסדות ואוסף פרטים היסטוריים נוספים. עשינו עצירת קפה והמשכנו למוזיאון נוסף - סדג'וויק למדעי כדור הארץ. ראינו מאובנים יפים, קריסטלים וכל מיני סוגי חיות מפעם. כמובן שאי אפשר בלי עוד שופינג! Smileysהלכנו לקניון נוסף וקנינו עוד קצת בגדים, מתנות, קפה ועוד. החיוכים היו מאוזן לאוזן!Smileys

חזרנו לארוחת הערב, הפתיעו אותנו והזמינו לנו פיצות! בערב הלכנו שוב לאולם הספורט בצד השני של הקמפוס! שיחקנו במשחקי כדור כמו כדורעף ובדמינטון, ביחד עם הקבוצות מברזיל. אנחנו משתפרים מפעם לפעם!Smileys

יום מעייף ומגוון, סופש עמוס לפנינו, מחכים למחר!