קיימברידג ארדמור′ 10.7.2022

יום רביעי לסאמר סקול

יום נהדר התחיל במזג אוויר יותר נוח.Smileys
היום בשיעור הראשון דיברנו על דרכי חינוך ובתי ספר בעולם. שיתפנו וסיפרנו על בתי הספר שלנו ובכללי בישראל, שמענו איך מתנהל החינוך בברזיל מהברזילאים, ולמדנו על החינוך ובתי הספר באנגליה כמובן. בשיעור השני התעסקנו בפרויקט, כל אחד כתב לעצמו העתידי מכתב בתוך קפסולת זמן, ודמיינו איך יהיה בעולם בעוד כ100 שנה.Smileys
לפני ארוחת הצהריים עשינו כביסה בפעם הראשונה, אמנם עברו רק 4 ימים אבל כביסה מלוכלכת כבר יש… Smileysאחרי ארוחת הצהריים יצאנו לפארק גדול בקיימברידג, כמה דקות הליכה מהקמפוס והגענו לדשא ענק עם גלגל ענק במרכזו. שיחקנו משחקי ספורט, כדור, פריזבי והוצאנו אנרגיה. משם המשכנו לשופינג!!Smileys הלכנו למדרחוב נחמד עם חנויות נחמדות, פריימארק וסטארבקס כמובן, וגם בקניון הצמוד. קנינו בגדים, מתנות, שתינו קפה ואכלנו פיצה.

חזרנו לארוחת הערב וקצת נחנו.
בערב הייתה פעילות עם כל הקבוצות, חגגנו לחבר מברזיל יום הולדת, שיחקנו משחקי קופסא ופינג פונג, המשכנו להכיר חברים והתחברנו עוד יותר.Smileys
עוד יום כיפי וארוך עבר עלינו, מחכים למחר!