ברייטון 10.7.2022

היום ה-15 והאחרון - נפרדים מברייטון!!

הורים יקרים Smileys

היום התעוררנו ליום האחרון בברייטון! Smileys

אכלנו בפעם האחרונה בחדר האוכל הקסום שלנו ומיד לאחר מכן הורדנו את המזוודות ואת כל הציוד שלנו וחיכינו לאוטובוס שייקח אותנו לנמל התעופה.

במהלך ההמתנה לאוטובוס נפרדנו מחברינו מחו"ל, החתמנו אותם על בקבוקים, חולצות, דפים ומה לא?!

עשינו תמונות אחרונות בקולג' היפהפה שלנו ועלינו לאוטובוס!

אחרי נסיעה קצרה של שעה ורבע הגענו לנמל התעופה הית'רו בו נפרדנו מגילי שנשארה בלונדון והלכנו לדלפק הצ'ק אין בתקווה שלא יהיה לאף אחד מאיתנו over wheight!! Smileys

כולנו עברנו בשלום את שקילת המזוודות והתקדמנו לבידוק הביטחוני בו נאלצנו לשתות את כל המים שהיו עלינו Smileys

כשסיימנו את כל התהליך קיבלנו זמן חופשי בדיוטי פרי (שלא משתווה לארץ); קנינו חטיפים לטיסה, ארוחת צהריים, בקבוקי מים חדשים ועוד כמה מזכרות מאנגליה Smileys

עלינו למטוס אחרונים והתיישבנו במקומות שלנו בשקט.

הטייס הציג את עצמו והודיע שהטיסה תתעכב בשעה Smileys

לאחר המתנה של שעה במטוס, יצאנו לדרך!!!

הטיסה עברה בנעימים; העלינו זכרונות, דיברנו אחד עם השני, ראינו סרטים, שיחקנו משחקי מחשב, ישנו ואכלנו Smileys

אחרי 4 שעות ורבע נחתנו בישראל!!!

ביקורת הדרכונים הייתה ממש מהירה והמזוודות הגיעו כולם בבטחה אלינו!! Smileys

התאספנו במעגל אחד אחרון, אמרנו מילות פרידה ויצאנו כל אחד לדרכו! Smileys

הפרידה הייתה ממש מרגשת ואנחנו נתגעגע אל כל אחד ואחת בטירוף!!!

(הילדים שלכם היו מהממים, הילדים הכי טובים שיכולנו לבקש כמדריכות!! Smileys)