ברייטון 10.7.2022

היום ה-13 - איסטבורן, חלוקת תעודות ומסיבת סיום!!!!!

הורים יקרים Smileys

היום בבוקר התעוררנו ליום הלימודים האחרון במרכז Smileys

למרות שלפעמים היה משעמם, לא רצינו שהלימודים ייגמרו!!!!

הצגנו את הפרוייקטים שלנו ונבחנו במבחן מסכם, שלמען האמת היה ממש פשוט!! Smileys

נפרדנו מהמורים האהובים והלכנו לאכול ארוחת צהריים, היום הגישו לנו צ'יפס שהיה ממש ממש טעים!!!

בשעה 14:00 נסענו לאיסטבורן, עיירת חוף השוכנת ממש ליד ברייטון (נסיעה של 50 דקות לאורך הים)!!

הגענו לאיסטבורן והסתובבנו קצת במזח, טיילנו בשדרת חנויות מעניינות ואפילו אכלנו בסאבווי!!! Smileys

לאחר מכן נסענו חזרה לברייטון לתצפית המשקיפה על כל העיר!!

כשהגענו לשם הסתבר שהמתקן התקלקל ובמקום לכעוס הילדים החליטו בפה אחד שנחזור לקולג' כדי להתארגן לטקס חלוקת התעודות החגיגי!!! Smileys

הגענו לברייטון קולג', התארגנו, התייפייפנו ויותר מהכל התרגשנו!!!

ירדנו לקפיטריה, לבושים חגיגי ונרגשים לקבל את תעודת סיום הלימודים!!

כל מורה הקריא את שמות התלמידים שלמדו אצלו ונתן את התעודת! Smileys

הטקס היה מאוד מרגש, כולנו סיימנו בהצטיינות יתירה והמורים היו גאים בנו!!!

לאחר הטקס ערכנו קבלת שבת עם פיצות, חלה ומיץ ענבים!

בסיום הארוחה, התארגנו לקראת מסיבת הסיום עם שאר ילדי המרכז!

המסיבה הייתה ממש כייפית; רקדנו לצלילי שירים בכל השפות (אפילו בעברית!!), שרנו ביחד עם כולם, צחקנו והכרנו חברים וחברות חדשים!!! Smileys

בסיום המסיבה המשכנו לדבר עם החברים החדשים שלנו וכשהגיעה השעה לעלות לישון, התפזרנו לחדרים!

סך הכל היה יום מאוד חוויתי ומהנה!!! Smileys

אנחנו לא מאמינים שמחרתיים אנחנו כבר פוגשים אתכם ועוזבים את המקום שהיה לנו לבית בשבועיים האחרונים!!! Smileys

מחר ניסע לפורטסמן; נעלה על בניין המייחד את העיר, נעשה טיול רגלי ונקנח בשופינג במרכז קניות!!Smileys