ברייטון 10.7.2022

היום השמיני - Thorpe Park

הורים יקרים Smileys

היום התעוררנו לשבוע השני שלנו בברייטון!!

השבוע הראשון עבר כל כך מהר, עשינו המון פעילויות, למדנו בשיעורים ובסך הכל היה ממש כייף!!!

אחרי ארוחת הבוקר הגענו לנקודת המפגש, מצויידים במים ובהתרגשות לקראת פארק השעשועים!! Smileys

הנסיעה לפארק ארכה שעה בלבד וכבר בכניסה ניתן היה לראות את כל המתקנים המטורפים שמחכים שנעלה עליהם!!

בשעה 11:00 נכנסנו לפארק והמדריכות אמרו לנו להיפגש איתן בשעה 16:15 בכניסה!!

התפזרנו לקבוצות שונות והתחלנו לעבור במתקנים!!

עלינו על רכבת הרים בצורת פרבולה שהייתה מהירה ממש, על רכבת הרים שירדה ב-90 מעלות, על רכבת הרים שנראית כמו עטלף, שטנו באבוב, הסתובבנו בכוסות תה, על נדנדת ענק שהגיעה ל-180 מעלות, זכינו בבובות פרווה ענקיות ואכלנו סוף כל סוף ב-KFC!!! Smileys

כשהגענו לברייטון קולג' הלכנו לאכול ארוחת ערב שהייתה טעימה ומשביעה!!

אחרי ארוחת הערב היינו בזמן חופשי עד הפעילות עם ירדן ואלמוג!

בפעילות חולקנו ל-5 קבוצות ובכל סיבוב היינו צריכים לשלוח נציג על-מנת שיאכל סוכרייה, הקאץ' היה שאחד מהחמישה קיבל סוכרייה מגעילה ושאר הקבוצות היו צריכות לנחש מי זה!!

כמובן שחמשת הנציגים שמרו על פוקר פייס, גם כשהסוכרייה הייתה ממש מגעילה!! Smileys

בכל סיבוב היו קבוצות שהפסידו ולכן הם קיבלו משימות שונות ומגוונות; לבנות פירמידה אנושית, לקום בישיבה על הדשא כשהם בידיים שלובות, להצחיק אחד את השני עם מים בפה ועוד!

היה לנו יום כייף ומעייף!!

מחר אנחנו חוזרים ללימודים, אחרי יומיים של חופש!!

בצהריים ניסע לקניון המקומי לקצת שופינג ובערב אנחנו נהיה בבליינד דייט עם שאר הילדים מהעולם!!