ברייטון 10.7.2022

היום השישי - שופינג, סרט, קבלת שבת ומסיבה!!!

הורים יקרים,

פתחנו את היום בארוחת הבוקר בחדר האוכל היפהפה שלנו, שאחרי אתמול, הזכיר לנו קצת את חדר האוכל של הוגוורטס!!

לאחר מכן הלכנו לכיתות שלנו לשיעור אנגלית, בשיעור חלקנו הצגנו פרזנטציות, חלקנו צפו בסרט וחלקנו לימד את הילדים בקמפוס את 'הבה נגילה'. Smileys

אחרי השיעור הלכנו לאכול ארוחת צהריים מפנקת במיוחד; צ'יפס, סלט ועוגת שוקולד!!

בתום ארוחת הצהריים האנגלית התכנסנו בדשא וחולקנו לשתי קבוצות (לבחירתנו); שופינג בקניון או הקרנת סרט חגיגית!!

כמובן שרוב הילדים העדיף ללכת לשופינג בקניון, לכן ביחד עם המדריכה אלמוג והמדריכה הבריטית אלה, צעדנו לקניון (הליכה של כחצי שעה מברייטון קולג').

הלכנו בטור אחד מסודר, הקשבנו לאלמוג ולאלה ולבסוף הגענו לקניון.

בקניון ניתנו לנו שעתיים שלמות!!!!!! Smileys

קנינו נעליים, בגדים (בסייל כמובן), אוכל, כובעים, ספרים ועוד מלא מלא דברים!!

כמה מאיתנו אפילו הספיקו לשתות בסטארבאקס!!!

בשעה 16:40 עשינו את דרכנו חזרה לברייטון קולג', על-מנת להתכונן לקבלת השבת.

ביחד עם ירדן צפו הילדים בסרט בהשראת הסיור אתמול באולפני הארי פוטר. הסרט היה מרתק, קסום והיה כל כך כייף לצפות בו אחרי שראינו איך יצרו את העולם הקסום שלו אתמול!!!

ירדן פינקה אותנו בפופקורן ובעוגיות, היה ממש טעים!!! Smileys

סיימנו לצפות בסרט והתפזרנו לחדרים שלנו, מחכים בציפייה לקבלת השבת ביחד עם הקבוצה השנייה של ברייטון מישראל.

בשעה 18:45 נפגשנו בחדר האוכל הגדול, לבושים חגיגי ונרגשים לקראת הקידוש.

שרנו ביחד את 'שלום עליכם' ולאחר מכן רואי, שהתנדב להיות אבא של שבת, בירך על היין ועל החלה שהוכנה במיוחד עבורנו במטבח!! Smileys

אכלנו ארוחת ערב וכשסיימנו עלינו לחדרים להתארגן לקראת המסיבה!

בשעה 20:00 נפגשנו בספספלים ואכלנו מהחלה שהכינו לנו דנה, מיה, אביגיל, כרמל, ליה קורן, הילה ונועה במו ידיהן!!

החלה הייתה ממש טעימה!!

אחרי שעבר מספיק זמן, הילדים נכנסו באיחור אופנתי למסיבה וכמובן שרק בשלב הזה היא באמת התחילה!!! Smileys

הילדים רקדו, שרו, קפצו ונהנו עם הילדים מכל העולם! הם אפילו התבאסו שהמסיבה הסתיימה מוקדם..

אבל הרגענו אותם ואמרנו להם שיש עוד מסיבה בשישי הבא!! Smileys

מחר אנחנו נוסעים ללונדון!!! סוף סוף!!!!!

אנחנו נשוט בנהר התמזה, נעלה על הלונדון איי ונראה את כל לונדון (מבטיחים תמונה מבפנים), נטייל בפארק סנט ג'יימס, נראה את הבקינגהאם פאלאס (ואת השומרים המפורסמים), את הביג בן, את מנזר ווסמיניסטר ועוד ועוד ועוד!!!!!