ברייטון 10.7.2022

היום החמישי בברייטון - הארי פוטר!!!!!!!

הורים יקרים,

היום נסענו לאולפנים של הארי פוטר!!! Smileys

התעוררנו בבוקר לארוחת הבוקר בחדר האוכל ואחרי התארגנות קצרה בחדרים הגענו למגרש הספורט, שם חיכנו לדייזי, המדריכה הבריטית שלנו.

דייזי הגיעה כעבור כמה דקות עם שקיות מפנקות שכללו; סנדביץ', חטיף, חטיף שוקולד, מיץ תפוזים ופרי.

נהג האוטובוס חיכה לנו בחוץ (הפעם בזמן ועם מיזוג אוויר קר) Smileys

נסענו לאולפני הארי פוטר, נסיעה של כשעה וחצי. בדרך נהנינו מהנופים של אנגליה, העצים הירוקים ועדיין הסתכלנו בצורה מוזרה על הדרך בה נוסעים בצד השני של הכביש Smileys

הגענו לאולפנים של הארי פוטר וכבר מהחניה התחלנו להרגיש את הקסם, הצטלמנו ליד קיר ענקי שעליו היו גזרי עיתונים מהסרטים של הארי פוטר ולאחר מכן ראינו 3 פסלי ענק של כלי שחמט מהסרט הראשון בסדרה. Smileys

לפני שנכנסו לאולפנים, התיישבנו בחוץ ושיחקנו בפנטומימה; שלו וליה העבירו לנו כמה מילים, סרטים, סדרות ואפילו פתגמים בפנטומימה!! היה ממש מצחיק!!

קיבלנו את צמידים אפורים, דרכונים מיוחדים של הארי וכרטיסי כניסה שעליהם צויירו סצנות מהסרטים.

כבר שנכסנו ראינו סניף של סטארבאקס, הילדים התרגשו מאוד, אבל ידעו שצריך לחכות לסוף הסיור ולכן הלכו במסודר לתחילת התור.

על התקרה היה תלוי דרקון ענקי וכולנו התפעלנו ממנו!!

לאחר כמה תמונות של המבואה, נכנסו לסיור; בעמידה בתור ראינו את החדר של הארי (זה שמתחת למדרגות) ופוסטרים של כל הסרטים.

הגענו לתחילת התור והכניסו אותנו לחדר עם שלושה מסכים בו ראינו סרטון קצר המסביר על כללי המקום ועל המקום עצמו, לאחר מכן נכנסנו לאולם תיאטרון קטן בו צפינו בדניאל רדקליף (הארי פוטר), אמה ווטסון (הרמיוני) ורופרט גרינט (רון) מברכים אותנו על הגעתנו לאולפנים. Smileys

אחרי הסרטונים ראינו דלת ענקית וכשנפתחה נגלה לפנינו The Great Hall של הוגוורטס!!!

הופתענו לגלות שהכל נראה בדיוק כמו בסרט, פשוט קסום!!!!

אחר כך נכסנו למתחם עצום שהיו בו כל כך הרבה דברים מהסרט; ארמון הקרח, המזרקה שבשירותים, המכונית של אבא של רון, המועדון של סלית'רין, המועדון של גריפינדור, החדר של דמבלדור, הבית של משפחת וויזלי ועוד ועוד ועוד. Smileys

אחרי המתחם נכנסנו ליער המכושף ונפלו עלינו עכבישים!

עברנו דרך היער המכושף והגענו לרציף 9 ו-3/4, שם נכסנו דרך הקיר לרציף המיוחל ועלינו על הרכבת להוגוורטס.

בדרך קנינו קצת מזכרות, ממתקים ושוקולדים! Smileys

בשלב הזה הייתה נקודת עצירה בה חלקנו עצרנו לאכול במתחם האוכל, כדי שתהיה לנו אנרגיה להמשיך הלאה בסיור.

סיימנו לאכול והמשכנו בסיור המרהיב; ראינו את הבית של הדודים של הארי, את החממה עם הצמחים הצורחים, את גשר הוגוורטס ואת האוטובוס המתכווץ!!!

בחלק השני של הסיור ראינו איך איפרו את כל הדמויות המיוחדות והשונות בסרטים, ראינו את הבנק, את סמטת דיאגון ובסוף נגלה לפנינו בית הספר לקסמים - הוגוורטס!!! Smileys

הסיור היה מרתק!!!! נהנינו מכל רגע ורגע!!

כמובן שלא שכחנו את הסטארבאקס מההתחלה ואת חנות המזכרות העצומה בסוף הסיור!!

קנינו שרביטים מיוחדים, כובעים, צפרדע משוקולד, פוסטרים ועוד ועוד ועוד!!

שתינו סטארבאקס, מילקשייקים ואכלנו קצת עוגיות!

בשעה 17:00 עלינו על האוטובוס בחזרה לברייטון קולג'; שמחים, עייפים, שבעים ומרוצים!! Smileys

הגענו בשעה 19:15 לברייטון קולג' וחיכו לנו 8 מגשי פיצה שהוזמנו במיוחד בשבילנו!! היה ממש טעים!!!

אחר כך הלכנו לשחק במגרש כדורעף וכדורגל, הוכחנו לשאר הילדים מהעולם מי באמת שולט במגרש!! Smileys

אחרי הפעילות התפזרנו לזמן חופשי של שעה, לאחריו הלכנו להתקלח ולישון!!

מחר אנחנו חוזרים ללמוד ואחר הצהריים אנחנו הולכים לחוף הים!!

בערב אנחנו נקבל את השבת, נעשה קידוש וארוחת שישי חגיגית, לאחריה תהיה לילדים מסיבת סוף שבוע עם ילדים מכל העולם!! Smileys