ברייטון 10.7.2022

היום השני בברייטון - מבדק רמה ומזח ברייטון!!!

הורים יקרים Smileys

היום התעוררנו לבוקר ראשון באנגליה!!

הילדים התעוררו בעצמם בזמן והגיעו לחדר האוכל היפהפה שלנו כאן בברייטון, אכלו ארוחת בוקר, מילאו את בקבוקי המים שלהם ולאחר מכן המדריכים הבריטיים הובילו אותם לחדר ההרצאות הראשי.

בחדר ההרצאות אחראי הלימודים מטעם ארדמור, דן, הסביר לילדים את המנהגים השונים באנגליה, את כללי המרכז בברייטון ופירט על בעלי התפקידים כאן במרכז.

בסיום ההרצאה של דן, ניתנה לילדים חצי שעה של התרעננות לקראת מבדק הרמה באנגלית.

מבדק הרמה ארך שעה וכלל חלק בכתב וחלק בעל-פה; הילדים דיווחו שהמבדק לא היה קשה והשיחה הייתה מאוד נחמדה וקלילה. Smileys

אחרי המבדק, הילדים הגיעו לחדר האוכל בדיוק בזמן לארוחת הצהריים!! בסיום הארוחה, הילדים הגיעו בצורה מסודרת על-מנת להוציא כסף לטיול במזח.

בשעה 14:00 נפגשנו עם דייזי, המדריכה האנגלית שלנו והיא הובילה אותנו אל המזח, הליכה של כ-15 דקות מהמרכז.

הילדים התנהגו למופת לאורך כל הדרך, הלכו בשני טורים והקשיבו להוראות של דייזי. Smileys

הגענו למזח בסביבות השעה 14:30 והילדים קיבלו זמן חופשי עד השעה 17:00.

במזח הבנות קנו קפוצ'ונים תואמים של ברייטון קולג', מי שרצה אכל גלידה או שתה ברד וכל הילדים האמיצים עלו על מתקני השעשועים Smileys

בשעה 17:00 נפגשנו והלכנו ביחד עם דייזי בחזרה למרכז.

הגענו למרכז והילדים קיבלו זמן חופשי עד השעה 18:30, הבנים החליטו לנצל את הזמן ולשחק כדורגל ביחד עם המורה צ'ארלי. Smileys

בשעה 18:30 הילדים הגיעו לחדר האוכל לארוחת הערב ולאחריה התכנסנו בדשא ושיחקנו משחקי היכרות וגיבוש.

גילינו שאחת הבנות הופיעה בפרסומת, בת נוספת שיחקה בסדרת נוער, אחת הבנות כותבת ושרה ואחד הבנים היה בהוואי.

בסיום המשחקים הילדים קיבלו את הלו"ז לשבועיים הקרובים והנחיות נוספות להמשך השהות השבוע.

בשעה 20:00 הלכנו לקריוקי ביחד עם כל הילדים מכל העולם, הילדים שלנו היו כמובן מסמר הערב ושרו כקבוצה אחת על הבמה. Smileys

בשעה 21:00 הילדים שוחררו לזמן חופשי עד השעה 23:00.

מחר מצפה לנו יום נחמד כאן בברייטון; בבוקר הילדים יקבלו את השיבוצים לכיתות ויתחילו את הלימודים. בשעה 7:00 יתקיים תרגיל בטיחות באש, הילדים מודעים לכך (אך לא כל כך מתלהבים) ובשעה 9:00 יתחילו שיעורי האנגלית.

בין 14:00 ל-17:00 יהיו מגוון פעילויות שיועברו על ידי המדריכים הבירטיים; משחקי קלפים בסטייל קזינו, פעילות בבריכה, זומבה ויצירה. Smileys

לאחר ארוחת הערב יתקיים משחק של 'מצא את המטמון'.