ברייטון 10.7.2022

היום הראשון שלנו!!

הורים יקרים Smileys

אז היום התחלנו את הסאמר סקול באופן רשמי!!! Smileys

נפגשנו בשדה מוקדם בבוקר וכבר היה אפשר לראות את ההתרגשות בעיניים של הילדים (וגם שלכם ההורים).

נפרדנו מכם לשלום, אבל לא לפני שעשינו תמונה קבוצתית משותפת (והפעם בהרכב מלא) והתחלנו ללכת לדלפקים של אלעל שלמרבה הפתעתנו היו ריקים ולא עמדנו כלל בתור Smileys

אחרי הליך הבידוק הביטחוני הקצר, הגענו סוף סוף לדיוטי פרי, שם הסתובבנו במשך שעתיים שלמות והילדים התחילו להתגבש Smileys

הגענו לשער העלייה למטוס חצי שעה לפני העלייה והילדים שיחקו ביניהם במשחקי קלפים, צילמו סרטוני טיקטוק ואפילו התאמנו קצת בספורט.

לבסוף, עלינו על המטוס בשקט ובסדר, הילדים ישבו במקומותיהם והתחלנו בהמראה.

הטיסה ארכה 4 שעות וחצי, עם לא מעט כיסי אוויר בדרך, אבל הילדים היו נפלאים ושמרו על קור רוח!!

נחתנו בנמל התעופה לונדון הית'רו בשעה 13:10, עברנו בביקורת הדרכונים בה כבר הילדים התחילו לתרגל את האנגלית שלהם וסיימנו באיסוף המזוודות.

כל המזוודות הגיעו בבטחה ויצאנו לחכות לאוטובוס שלנו לברייטון.

האוטובוס הגיע באיחור, אך הילדים עמדו בזה בגבורה; דיברו אחד עם השני, ניצלו את הזמן להתגבש, לאכול ולשתות Smileys

במהלך הנסיעה באוטובוס הילדים היו מקסימים; ישבו במקומותיהם, לא הסתובבו, שמרו על הניקיון והסדר, הקפידו לשתות הרבה ועדכנו אתכם שהם בדרך לברייטון!!

עשינו עצירה קלה בדרך לקניית משהו מתוק ומרענן והמשכנו בדרכנו לברייטון Smileys

הגענו לברייטון בשעה 19:10 שם חיכו לנו שני מדריכים בריטים של ארדמור, אשר ליוו אותנו לקולג' המלכותי והיפהפה!!

הילדים התפעלו מהיופי של המבנים בברייטון, מכמות הילדים מכל העולם ומהאוויר הנעים בחוץ!!!

קיבצנו את כל המזוודות במסדרון של מבנה ההנהלה והילדים הלכו לאכול בחדר האוכל שנראה ממש כמו האולם הגדול בסרטי הארי פוטר!! Smileys

אחרי ארוחת הערב הקלילה, החליטו במרכז לפנק את הילדים והזמינו להם פיצות!!!

במהלך אכילת הפיצות, חגגנו לאופיר יום הולדת 15 עם בלונים ועוגת שוקולד Smileys

בסיום הארוחה, הילדים התיישבו במעגל על הדשא וחיכו לנו בסבלנות לקבלת החדרים שלהם.

עשינו לילדים סיבוב במרכז, הראנו להם את הכיתות ואת מגרש הספורט.

לאחר מכן, חילקנו את הילדים לחדרים והם התמקמו, התקלחו והתארגנו לשינה!!

עבר עלינו יום ארוך, מעייף אך מהנה Smileys

מחר בבוקר הילדים ייבחנו במבדק רמה על מנת שהמרכז יוכל להתאים לכל ילד את כיתת לימוד האנגלית המתאימה לו ביותר!

כמובן שלפני המבחן הילדים יאכלו ארוחת בוקר בחדר האוכל המקסים כאן בברייטון.

אחרי המבחן המורים המקומיים יעבירו לילדים שיעור בנושא אנגליה, יסבירו להם על החוקים כאן במרכז ועל המנהגים המקומיים.

בהמשך היום צפויות לנו פעילויות מהנות מטעם ארדמור!!