ברייטון 24.7.2022

יום אחרון לסאמר סקול

הורים יקרים שלנו,

זהו המסע שלנו נגמר 😭😭

ביום האחרון שלנו בסאמר סקול קמנו מוקדם בבוקר, ארגנו את החדרים שלנו ארזנו את כל הדברים. הלכנו בזריזות אל ארוחת הבוקר האחרונה שלנו באוניברסיטה, ישבנו כולנו יחד, צחקנו אכלנו והתחלנו להיזכר בכל החוויות הטובות שהיו לנו.

רגע לפני שהלכנו לכיוון האוטובוס, נפרדנו מהאיטלקים, הפרידה הייתה כלכך קשה שחלקנו אפילו בכינו, לא האמנו שככה ניקשר תוך שבועיים לאנשים שאפילו לא מדברים את אותה השפה שלנו.

בדרך לאוטובוס פגשנו במקסיקנים, התחבקנו מהר מהר, עשינו כמה סלפי ואמרנו להתראות (עד הפעם הבאה שנתראה😜).

הגענו אל המגורים וההורים של טל חיכו לו כדי שימשיך במסע באנגליה עם המשפחה, התחבקנו כולנו ונפרדנו בחיוך .

הנסיעה לשדה הייתה כיפית ומלאה באנרגיות מרגשות. כשהגענו לשדה היינו צריכים להיפרד גם מניקול בעצב, כי אביה הגיע לאסוף אותה כבר משם...

הגענו מוקדם מהצפוי, אז ניצלנו את ההזדמנות לעמוד כמו שצריך ולהיות ראשונים בתור לצ'ק אין! עברנו את כל הבידוק ואפילו התבדחנו עם הבודק הביטחוני שיש צורך שיבדוק את הארוחות הארוזות שלנו... 😂

בטיסה נרדמנו מהר, אבל במהלכה גם נזכרנו שלא סיימנו לכתוב האחד לשני, אז נועה חילקה את הדפים לכולם, העברנו ביננו ובדקנו שכתבנו משפט אישי לכל אחד מחברינו לקבוצה.

נחתנו בשלום בשדה, עברנו מהר את הכל ופגשנו אותכם! איזה מרגש היה🤩🤩 לראות את כולם ולהתאחד עם המשפחות האהובות שלנו!

בנימה אישית-

אנחנו רוצות להודות לכם, על שבועיים מדהימים בחוויות, על כל רגע של צחוק והנאה וגם על הרגעים שפחות😉

כל רגע ורגע חישל אתכם והפך אתכם לקבוצה מלוכדת וחזקה שידעה לצלוח כל דבר🙏🏻💪🏼

תודה על זכרונות וצחוקים שנזכור תמיד🧡

זכינו להכיר כל אחד לראות וללמוד מכל אחד ואחת מכן!