ברייטון 24.7.2022

יום שני בהארי פוטר

שלום הורים יקרים!

עבר עלינו יום מלא בקסם ✨

מאז הטיסה בהלוך, לא התעוררנו כל כך מוקדם, נפגשנו כולנו בשעה 7 בבוקר לארוחת בוקר של סנדוויצים , פירות, ירקות ומיץ תפוזים. ועלינו לאוטובוס מהר מאוד.

היינו צריכים להיות מדוייקים בזמנים כדי להספיק להגיע לאולפני הארי פוטר 🤩

ישנם מספר ילדים מומחים אודות סדרת הארי פוטר, שהתלהבו מאוד וידעו לענות על כל השאלות ולתת הסברים על כל דבר שביקשנו.

באולפנים פגשנו את תמר, מנהלת מחלקת הסאמר סקול בקמפוס, שהביא לנו פינוקים טעימים ובאה לבדוק לשלומנו ולהעביר דרישת שלום מההורים 💖

באולפנים מתחילים מלראות סרט קצר ומזמין שמספר על הסדרה ועל האולפנים, משם המשכנו בהסתובבות בזוגות. ראינו תלבושות, סטים בהם צילמו, אפקטים מיוחדים ומלא מלא דברים שהיו מאחורי הקלעים 😍 אפילו מי שלא אוהב את הסדרה במיוחד התעניין, הצטלם ונהנה! בסוף הסיור ישבנו קצת בבית קפה (לפי הילדים -עם העוגות הטעימות ביותר שטעמו בחייהם).

לאחר מכן, עלינו חזרה לאוטובוס והתחלנו את הנסיעה לברייטון, בדרך עצרנו לאכול ארוחת צהריים במקדונלדס, כל אחד בחר בדיוק מה הוא רצה לאכול ולשתות, והיה כיף וטעיםם😋

בזמן הנסיעה קיבלנו אפשרות להחליט אם לחזור ישר לקמפוס או להמשיך לפעילות בעיר עם שאר הקבוצות, וכמובן שבחרנו להמשיך לעיר! 😄 עשינו פעילות של חיפוש גרפיטי מיוחד, קיבלנו הנחיות מדויקות של סוגי הגרפיטי שצריך למצוא ויצאו תמונות מדהימות!

חזרנו קצת מותשים, ישבנו לנוח בחדרים, ולאחר מכן הלכנו לארוחת ערב 🍴

לפני פעילות הערב הספקנו ללמוד קצת איך עושים כביסה 😂 כל זוג ילדים תפס מכונת כביסה, למדנו איך להפריד צבעוני ולבן, שצריך לשים סבון ומרכך ולהפעיל את המכונה. בזמן פעילות הערב הבגדים הועברו למייבש ולאחר מכן הילדים הגיעו לאסוף את הבגדים עם ריח הכביסה הנעים 🤗

את פעילות הערב העביר מנהל המרכז, סטיוארט, התחלקנו לקבוצות קטנות עם שאר הילדים במרכז, עשינו תחרויות, צחקנו ונהננו מאוד כשהוא ניסה לשבור את הביצים שניסינו לעטוף הכי טוב שאפשר 😆