ברייטון 24.7.2022

יום ראשון בלונה פארק!

שלום לכל ההורים האהובים שלנו,

היום התחלנו את השבוע האחרון בסאמר סקול ואנחנו עצובים מאוד. חלק מהצוות התחיל לעזוב (קאט מדריכנו האהוב) וכך גם קבוצה מאיטליה שמאחד התחברנו אליה....כמובן שנשארה הקבוצה המקסיקנית שאנחנו ככ אוהבים וגם עוד קבוצה של איטלקים

התעוררנו לארוחת הבוקר האחרונה שלנו בקולג׳ של ברייטון לפני שעוברים לאוניברסיטה! 😄(אנחנו מתרגשים ומסוקרנים לראות איזה אוכל יהיה שם).

קמנו מוקדם, ארזנו את החפצים והמזוודות, אכלנו את ארוחת הבוקר שלנו, לקחנו תמונה אחרונה עם השלט של הקולג׳ ורצנו אל האוטובוס כדי להספיק ליום שלם בת׳ורפארק!!!

לאורך כל הדרך אל פארק השעשועים התרגשנו בטירוף 🤩 דיברנו כל הזמן על המתקנים שיש בפארק, התחלנו תחרות שעל מנת לנצח בה צריך לעלות על הכי הרבה מתקנים שאפשר, או להשיג כמה שיותר בובות😂

הגענו אל הפארק בדיוק בזמן הפתיחה ונהנינו מזמנים קצרים בתורים (חלקם היו ללא תור כלל) ובזכות זה הספקנו לא מעט.

היו המון רכבות הרים🎢, מתקני מים, מגרשי משחקים קטנים ועוד מלא דברים! הפארק היה פשוט ענק והיה כל כך כיף😝

לאורך היום יצא לנו להחליף חוויות ולשתף טיפים בקשר לאיזה מתקנים הכי שווים ואיפה זוכים בבובות (יש לראות את התמונות כדי להבין את גודל הבובות ולהבין למה כולם רצו כאלה 😂). אפשר להגיד שיצאנו עם עוד כמה חברים מהפארק 🐻

הדרך חזור הייתה מרגשת במיוחד, כולנו ציפינו לראות את האוניברסיטה החדשה שאנו מגיעים אליה. שמענו שזאת אוניברסיטה מפורסמת וידועה באנגליה.

לאחר התמקמות קלה וסידור החדרים, הלכנו יחד אל חדר האוכל ואכלנו כולנו יחד ארוחת ערב באוניברסיטה החדשה, חדר האוכל מציע מגוון רחב של דברים ואפילו יש שם קפיטריה וסופרמרקט🤩

בחדר האוכל ראינו עוד קבוצות של לימודי שפות שניסו להתגרות בנו אך נהגנו בבגרות, ישר הודענו למנהלי המרכז והמקרה מטופל בחומרה בשיתוף פעולה עם יחידת הביטחון של האוניברסיטה. היה לנו קצת קשה והיינו מותשים מהיום הארוך.

חלקנו כבר עייפים אחרי המון אטרקציות וחוויות, וצריכים עוד יום כדי להתרגל למרכז החדש, אבל אחרי שיחה עם החברים, אכילת נשנושים ושינה טובה, דברים נראים קצת יותר טוב 😌

אחרי יום חוויתי, מרגש ומציף הגענו אל החברים האיטלקים והמקסיקנים שלנו ונהנינו בחברתם עם שוקולדים חטיפים ופיצות! המפגש עזר להשכיח את כל מה שקרה ועזר לנו להירגע, שוחחנו על הדברים והגענו להבנה שלפעמים ניתקל באנשים שחושבים אחרת מאיתנו, לא תמיד צריך להתייחס ולהיכנס איתם לריבים.

אנחנו הולכים לישון לקראת יום נוסף עמוס בחוויות!

לא יכולים לחכות לכל האטרקציות והפעילויות שצפויים לנו עוד השבוע!